חבילות מזון של ארגון לקט ישראל. צילום ד״ר עירית גרטלר דוידוביץ
חבילות מזון של ארגון לקט ישראל. צילום ד״ר עירית גרטלר דוידוביץ

יוזמה יפה: בני נוער מרעננה יארזו ויחלקו סלי ביכורים לקשישים בעיר

בסלי הביכורים תהיה תוצרת חקלאית טריה, הפרויקט בשיתוף עיריית רעננה וארגון לקט ישראל

פורסם בתאריך: 12.5.20 08:43

במסגרת שיתוף פעולה בין מדור התנדבות ברעננה, המחלקה לנוער וצעירים ואגף תרבות נוער ופנאי, לארגון לקט ישראל המחלק אלפי טונות של עודפי תוצרת חקלאית לנזקקים, יארזו ויחלקו תלמידי כיתות י' – י"ב כ-300 סלי ביכורים של תוצרת חקלאית לקשישים בעיר. חלוקת הסלים תהיה המשך להתנדבות בני הנוער במהלך תקופת הסגר, אז קיימו שיחות טלפוניות עם הקשישים. "הנוער הרענני הוכיח בתקופה זו את היכולת שלו לתרום לקהילה", אומר מיכאל רייזמן, סגן ראש העירייה, הממונה על תרבות נוער ופנאי, "ההתנדבות הבין דורית, כאשר הנוער לוקח על עצמו להיות החוט המקשר בין הקהילה לבין התושבים הוותיקים, יצרה אין סוף מחזות מרגשים. אני שמח על המשך ההתנדבות שלוקח על עצמו הנוער בהמשך הקשר עם האוכלוסייה הבוגרת".

מנכ"ל לקט ישראל, גידי כרוך, הוסיף: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה המרגש עם עיריית רעננה. התנדבותם של בני הנוער מחממת את הלב, ומעידה על הערכים הנפלאים על פיהם הם מתחנכים. בתקופת המשבר הכלכלי, שליווה את התפרצות מגפת הקורונה, תרמו החקלאים בממוצע כ-800 טון יותר מכל חודש מקביל, בשל סגירתם של בתי המלון, מסעדות וחברות הסעדה עמם עבדו. סלי הביכורים יהיו מלאים בתוצרת חקלאית מזינה וטרייה ובאהבת חינם של הרבה אנשים טובים ומרגשים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לנוער הזהב של רעננה שמתנדבים למען הקשישים בחג הביכורים אל תשכחו אותי הקשישה מרעננה משברץ שלוש צרפתי אשמח מאוד תודה למתנדבים היקרים יישר כוח אתם נפלאים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר