הביוב שעלה בביתו של פנחס ברטוב. צילום פרטי
הביוב שעלה בביתו של פנחס ברטוב. צילום פרטי

כבר שלוש שנים שהעירייה מסרבת לטפל בבעיית הביוב בביתו של פנחס ברטוב

מנהל בית הספר ברטוב לשעבר, מספר כי מזה שלוש שנים שהביוב העירוני לא מנקז את הביוב שבחצר ביתו והעירייה מתעלמת מכך

פורסם בתאריך: 1.8.17 11:24

פנחס ברטוב, מנהל בית הספר ברטוב לשעבר, מתלונן כי מזה מספר שנים שהביוב בכביש הראשי הסמוך לביתו שברחוב לוי אשכול,  גורם להצפות בחצר הבית. עוד טוען ברטוב כי למרות תלונות חוזרות ונשנות לעירייה הבעיה לא נפתרת. הפעם האחרונה בה הביוב הציף את חצר ביתו קרתה ביום שבת האחרון בשעות הבוקר. ברטוב התקשר למוקד העירייה ורק במוצאי שבת נשלחה לביתו ביובית ששאבה את ההצפה.

הביוב שעלה בביתו של פנחס ברטוב. צילום פרטי

"אני תושב רעננה משנת 1959 באותו בית בו אני חי כיום", מספר ברטוב, "ככל שרעננה גדלה כל אחד העלה את שטח ביתו אבל אני נשארתי בשטח עם מפלס יותר נמוך משאר השכונה. כבר כמה שנים שהביוב של האזור מתמלא וכשזה קורה הביוב שלי לא יכול להגיע לביוב העירוני בגלל שהמפלס שלי נמוך ויוצא שהכל חוזר אלי. הגינה שאני מאוד אוהב מוצפת מביוב,לכלוך, צחנה וג'וקים. זה משהו שקורה כבר שלוש השנים האחרונות. עד שיתקנו את התשתיות הייתי רוצה שלפחות פעם בשבוע יעבור על כל הקו ויבדוק. לפחות שיעשו פעולת מניעה. זה קשה מאוד, אני רואה את זה כפגיעה בכבודי. זה קשה לי, אני מרגיש שפוגעים בי, אני בן 88 וזה לא קל".

חבר מועצת העיר, חיים ברוידא, שחשף את סיפורו של ברטוב בפייסבוק מספר כי בימים אלו מתארגנת קבוצה של תלמידים לשעבר של ברטוב בכדי לעזור לו לפתור את הבעיה. "לצערי הרב התופעה של מי שופכין שנכנסים לחצרו של פנחס ברטוב נמשכת ואיש לא טורח להיכנס לעובי הקורה ולפתור את הבעיה. לא יעלה על הדעת שזוג רעננים שבנו את רעננה שעומדים בחוסר אונים במציאות שכזו. צריך לשים קץ אחת ולתמיד ולטפל בבעיה. בשעתו פניתי לגורמים שונים בעירייה גם במחלקת הנדסה וגם למי רעננה והובטח לי כי הדבר יטופל. בנוסף מתארגנת קבוצה של תלמידיו לשעבר של ברטוב שמתכוונת לקחת את הנושא הזה לידיים ולעזור לפתור את הבעיה".

חיים ברוידא

חיים ברוידא

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר