דליה אטל רעננה. צילום פרטי
דליה אטל רעננה. צילום פרטי

"אני הולכת עם קביים שני קילומטר בחום הזה". דליה אטל מובילה מחאה נגד התחבורה הציבורית ברעננה

המשק חוזר לשגרה אבל התחבורה הציבורית עדיין לא חזרה לתפקוד מלא. דליה אטל, פעילה חברתית מרעננה, מארגנת הפגנה בחמישי הקרוב

פורסם בתאריך: 18.5.20 08:22

מצד אחד המשק חזר לפעילות כמעט מלאה, אך מצד שני משרד התחבורה עדיין לא החזיר את האוטובוסים בצורה מלאה ולא מעט קווים עדיין מושבתים או עובדים בצורה מצומצמת. לאור כך, קבוצה של נוסעים נפגעי תחבורה ציבורית, מתארגנת לקיום הפגנה ברחבה במרכז שושן. את המחאה מובילה פעילה חברתית מרעננה, דליה אטל, שאומרת: "אני הולכת וחוזרת ברגל בממוצע שלוש-ארבע פעמים בשבוע  בכל מזג אוויר משכונת רסקו ברעננה ועד העירייה במרכז העיר. לא יתכן שהמשק החל לחזור לתפקד וגם החינוך בעיר חוזר בהדרגה, אבל לא כל הקווים בתחבורה הציבורית הפנימית חזרו לעבוד".

אטל מוסיפה: "אנחנו לא העיר היחידה שהתחבורה לא חזרה, אבל את הנוסעים זה לא מעניין ולא מעט תושבים נמצאים באותה בעיה. אנחנו דורשים שרות מידי. אני נכה והולכת על קביים. היום (אתמול, יום ראשון) הלכתי שני קילומטר ברגל וצריכה לחזור את זה ובימים החמים האלה זה בלתי אפשרי. מדיבורים לא יוצא כלום ולכן החלטנו לקיים הפגנה שקטה על מנת שיבינו שזו בעיה של אוכלוסייה גדולה וחייבים לפתור זאת במהרה".

עוד היא מציינת כי הקווים שעדיין לא שבו לתפקוד הם: 2, 5, 6, 7, 16. 8 ו51. "אלו קווים שמסתובבים בתוך רעננה ונותנים שירות לתושבים, האופציה שלי ושל אנשים רבים היא מוניות", היא אומרת, "מדובר בעיקר באוכלוסיה מבוגרת, קשת יום".

לפניות ורישום להפגנה ניתן לפנות לדליה – 0502357469. ההפגנה תתקיים ביום חמישי בין השעות 18:00-20:00.
מהרשות הארצית לתחבורה ציבורית נמסר: "מגבלת הנוסעים יוצרת בפנינו אתגר קשה, שמצריך אותנו ללמוד את הביקושים תוך כדי תנועה. אנחנו מאחדים קווים דומים ומוציאים אוטובוסים מתחנות הביניים כדי שלא יישארו נוסעים בתחנות. מדובר באתגר פיזי ולא תפעולי, מה שלא מאפשר לנו להביא אוטובוסים ונהגים מעבר לצי הקיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר