רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי

במקום גבוה בארץ: כמה כלי רכב פרטיים יש ברעננה ביחס לגודל האוכלוסייה?

נתונים שפורסמו מלמדים כי לעומת המספר הגבוה של כלי הרכב, מספר הקילומטרים הממוצע של תושב רעננה בשנה הוא מהנמוכים מבין הערים בארץ

פורסם בתאריך: 26.5.20 08:50

רעננה מדורגת רביעית מבין הערים בארץ במספר כלי הרכב הפרטיים ביחס לגודל האוכלוסיה. כך לפי ניתוח שערכה עמותת אור ירוק לנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. לפי הנתונים, ברעננה יש 440 כלי רכב פרטים לכל אלף תושבים, כאשר בטירה שנמצאת במקום הראשון יש 469.1 רכבים פרטיים לכל אלף תושבים, ברמת השרון 460. עוד לפי הנתונים, בהרצליה השכנה יש 451.8 כלי רכב פרטיים לכל אלף תושבים, בהוד השרון 430 ובכפר סבא 397.1.

עם זאת, מהנתונים עולה שברעננה, למרות מספר כלי הרכב הפרטיים הגדול, מספר הקילומטרים שעושה רכב פרטי בעיר בממוצע בשנה הוא מהנמוכים מבין הערים בארץ עם 13.3 אלף קילומטר בממוצע בשנה. בגבעתיים נוסעים הכי פחות (11.4 אלף קילומטר בשנה), רמת גן (11.9 אלף) תל אביב (12.3 אלף), הרצליה (12.8), פתח תקווה ורמת השרון (12.9).

בכפר סבא נוסעים 13.3 אלף קילומטר ובהוד השרון 13.7 אלף קילומטר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאל

    הדבר מעיד בעיקר על העדר תחבורה ציבורית יעילה ברעננה, כמי שעובד בהרצליה פיתוח, להגיע באוטובוס לעבודה יקח לי בערך שעה ורבע בבקרים, 45 דקות ברכב ו-22 דק' באופניים חשמליים.
    חייב להכניס מילה טובה לעיריית הרצליה על תכנון וביצוע שבילי אופניים, רעננה מפגרת ב-20 שנה בכל הקשור לתחבורת אופניים, יש ברעננה 2 שבילי אופניים והם לא מחוברים לכלום.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר