יקי ודמני, אנה פוזמנטיר וחיים ברוידא. צילום עזרא לוי

רשימת הדחות: ברוידא מדיח את ודמני ופוזמנטיר מחברות בוועדות עירוניות

פוזמנטיר, שתודח מחמש ועדות, אומרת: "ברוידא התחיל להוציא אותי מהוועדות כאשר התחלתי לשאול שאלות"

פורסם בתאריך: 25.5.20 16:40

בישיבת מועצת העיר שתתקיים מחר, יום שלישי, מתכוון ראש העירייה חיים ברוידא להדיח חברים ממספר ועדות. במסמך של לכת המנכ"ל  שפרסם אבי גבע בקבוצת הפייסבוק שבניהולו פורום תושבים רעננה, צוין למשל כי יקי ודמני צפוי להיות מודח מוועדת הנהלה, וכן מועדת כספים ו-ועדת חדשנות ופיתוח כלכלי, בהן שימש כיו"ר.

אנה פוזמנטיר צפויה להית מודחת מחברות בחמש ועדות: ועדת מכרזים, ועדת קשרי חו"ל, ועדת רישוי עסקים, ועדת מל"ח וועדת ביטחון. "ברוידא התחיל להוציא אותי מהוועדות כאשר התחלתי לשאול שאלות", טוענת פוזמנטיר, "זה התחיל בוועדת ביקורת כאשר שאלתי על אירועי יום העצמאות בשנה קודמת וכששאלתי שאלה בנושא אמהות חד הוריות. זה נמשך כשהייתי יו"ר ועדת נשים, כשביקשתי ממנו הבהרה על נושא מסוים ישירות והוא החליט להוציא אותי מהתפקיד. הגעתי לשלב שאין לי אמון במהלכים שלו ובהתנהלות שלו כראש עיר. מדובר בהתנהלות כוחנית, דבר ששונה ממה שהיה כשהתחלנו לעבוד ביחד. אני מספר שתיים ברשימה שלו, הלכתי איתו עד לראשות העיר ומסיבות של נוחות שלו, כדי להקים קואליציה, היה נוח לו להוציא אותי ולתת תפקידים לאנשים אחרים שתהיה לו קואליציה יציבה. ההתנהלות הזו לא מקובלת עלי, בשום רמה".

עוד היא אומרת: "אני רואה שגם מול גורמים אחרים הוא מתנהל באותה הדרך, כמו עם מדריכי הספורט, זה לא תקין לזמן אנשים שנמצאים בחל"ת ולהודיע להם באופן חד צדדי שהם צריכים לחתום".

 אם הוא לא היה מדיח, היית עוזבת?

"יכול להיות שאם הוא היה ממשיך להוציא אותי מוועדות נוספות, הייתי מחליטה לצאת מכל הוועדות. אני לא מישהי שאפשר לאיים עליה. כל פעם שאני אמשיך לראות משהו שהוא לא צודק אני אמשיך להעיר על כך. אני אמשיך בדרך שלי, אמשיך לשאול שאלות ואדאג לטובת התושבים ולטובת העיר".

מהעירייה נמסר: "בישיבת המועצה הקרובה יובאו לשולחן המועצה שינויים פרסונליים בהרכבי הועדות. נציג אותם במועצה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר