ג'וק. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
ג'וק. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

תלונות ברחבי העיר על יתושים וג'וקים. "המצב בלתי הגיוני"

תושבים מרחובות רבים ברעננה מתלוננים על מכה של יתושים ושל ג'וקים, ועל כך שהם נאלצים להזמין הדברה באופן פרטי. העירייה: "אנו נותנים מענה לכל פנייה למוקד, בנוסף נערכות פעולות הדברה שוטפות"

פורסם בתאריך: 2.6.20 08:26

תושבים ברעננה מתלוננים על מכה קשה של יתושים וג'וקים ברחבי העיר. לטענתם, מדובר בבעיה שחוזרת על עצמה מידי שנה ומאחר והעירייה לא דואגת להדביר, הם לא פעם נאלצים להביא מדבירים פרטיים. תלונות אפשר לשמוע כמעט מכל רחבי העיר, מתושבים המתגוררים ברחובות אחוזה, הנשיאים, ויצמן, רבוצקי, משכונת נווה זמר ועוד. התלונות פורסמו לראשונה בדף הפייסבוק 'פורום תושבים רעננה', אותו מנהל אבי גבע.

"המצב הוא בלתי אפשרי", אומרת תושבת מרחוב אחוזה, "לא ניתן לשבת בגינה של הבית, יש כמויות של יתושים והבעיה הגדולה יותר היא שיש מכה של ג'וקים שרצים ממקום למקום ונכנסים פנימה מהמרחב הציבורי. פניתי למוקד אבל לא באמת הצלחתי להבין מתי והאם יעשו ריסוס". תושב מרחוב רבוצקי מוסיף: "המצב אצלנו הוא בלתי נסבל, עם היתושים אנחנו עוד מצליחים להסתדר, אבל לג'וקים הזמנו ריסוס פרטי, כי המצב בלתי הגיוני. זה בלתי הגיוני ללכת עם כפכפים ולדעת שיש ג'וקים שמסתובבים ויכולים לטפס על הרגל. בעירייה אמרו שהם מרססים רק נגד יתושים, למרות שבפועל יש עוד המון יתושים, הקיץ רק התחיל וזה הולך ומחמיר. הילדים כבר עקוצים ובבית אנחנו נאלצים לשבת עם חלונות סגורים, למרות מזג האוויר הנעים בחוץ".
מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "עיריית רעננה נותנת מענה לכל פנייה בנושא שמתקבלת במוקד. בנוסף, נערכות פעולות הדברה שוטפות ברחבי העיר. עם התחממות מזג האוויר, אנו עדים לפעילות מוגברת של היתושים. אנו קוראים לכל התושבים לוודא כי אין מים עומדים בשטח הבתים והמרפסות המהווים כר פורה להתרבותם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש בגינת גולומב רעננה מלא פרעושים/פישפשים אתם יכולים גם לעשות ריסוס נגד פרעושים/פישפשים

  2. ש

    כל שנה מלא ג'וקים גם ליד בית הספר ברטוב ואיזור אליעזר יפה.

  3. חיים

    הגיע הזמן שהעיריות של רעננה וכפר סבא יעשו בתוך הביבים ריסוס אינטנסיבי ליד בניינים ובתוך כל השכונות כי נמאס לנו מג'וקים שמסתובבים בבתים ועל המיטות שלנו והיתושים שעוקצים אותנו ואת ילדינו ,נמאס!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר