אהובה וקמי אלפרון. צילום עזרא לוי, פרטי
אהובה וקמי אלפרון. צילום עזרא לוי, פרטי

"הוא נתן אגרופים לרכב, ממש פחדתי". קמי אלפרון משחזרת את רגעי האימה

תושב רעננה נחקר בחשד שתקף את קמי אלפרון, בסמוך לבית המשפחה ברעננה. "הוא התחיל לאיים עלי שאפתח את הדלת וממש פחדתי", היא מספרת. אהובה אלפרון: "אנו שוקלות את המשך צעדינו"

פורסם בתאריך: 1.6.20 12:09

תושב רעננה נחקר בחשד שתקף לפני כשבוע את קמי אלפרון, בתם של אהובה ושל יעקב ז"ל. בהמשך איים התושב על אם המשפחה אהובה וקיבל צו הרחקה של 30 יום מבנות המשפחה. הסיפור נחשף לראשונה 'בצינור'.

"זה היה ביום שני שעבר, אני ישבתי ברכב שלי בכניסה למתחם בו אנחנו מתגוררים וחיכיתי לאחותי שהייתה צריכה לצאת עם הרכב שלה", מספרת קמי אלפרון. "פתאום עוצר לידי אדם שאני כלל לא מכירה אותו והתחיל להגיד לי שהוא מזמין משטרה. לא הבנתי את הסיבה לכך ובדיעבד הבנתי שככל הנראה זה היה בגלל שעמדתי באדום לבן, סמוך לבית הספר, זה לא שהפרעתי לרכב לעבור או לתנועה. בשלב כלשהו כשלא הגבתי לו, הוא התחיל להרים את הקול ולהגיד לי שאני אשפה ואז הוא נכנס לרכב שלו וחסם אותי. הוא ירד מהרכב שלו וניסה לפתוח את הרכב שלי שוב ושוב ולקרוא לי אשפה. אני הייתי בשוק, המזל שלי הוא שאני נועלת את הדלתות באופן קבוע, הוא התחיל לצעוק עלי ואני לא הבנתי מה הוא רוצה ממני. הוא התחיל לתת אגרופים לרכב ולחלון, תוך כדאי שאני מתחננת שיפסיק", היא מספרת. "הוא התחיל לאיים על החיים שלי ואמר שאם יש לי אומץ שאפתח את הדלת וממש פחדתי".

קמי אלפרון. צילום פרטי

אהובה אלפרון. צילום: עזרא לוי

אהובה אלפרון. צילום: עזרא לוי

בשלב כלשהו התקשרה קמי למשטרה וביקשה מהם להגיע למקום. "הם אמרו לי שאם אני יכולה להזיז את הרכב שאזוז משם", היא מספרת. "הכנסתי להילוך אחורי ונסעתי לאחור וממש נכנסתי לנתיב השני ולכיכר שהייתה שם. באותו רגע אחותי הגיעה וראתה אותו. בהמשך הסתבר לנו שהוא שכן. אחותי פתחה למשטרה את השער שיוכלו להיכנס פנימה ואז הוא התחיל לרוץ לכיוון אחותי ולבעוט לה ברכב ורק אחרי זמן מה המשטרה עצרה אותו. לצערי, בכל כורחי נכנסתי לסטטיסטיקה של אלימות נגד נשים".
האם אהובה מוסיפה: "לאחר האירוע ״הגבר״ האלים הוסיף חטא על הפשע והחל לאיים עלי בנייד, כאשר הוא מרמז שאם האירוע יוצא לתקשורת אנחנו בני משפחת אלפרון נפגע וזה לא יעשה טוב לשמנו כאילו אנו אמורות להתבייש או להתנצל על התקרית, וכל אחד יכול לאיים עלינו ו/או לפגוע בנו ואנו אמורות לחשוש להתלונן בשל שם המשפחה, או לחלופין מאחר ואנו נשים והוא כגבר אלים הכל מותר לו. הבחור סבר שאנו נקבל בהכנעה את התנהגותו הבריונית. כיום, כפועל יוצא של מעשיו, בנותיי חרדות וחוששות להתגורר בבית איתי. הפוגע אמנם קיבל צו הרחקה מבנותי אך בפועל הוא מתגורר בסמוך, כך שבפועל הצו אינו מעשי כלל וכלל. קים ונועה חוששות לגור בביתן בעוד שהתוקף ממשיך את חייו כרגיל. לצערי זהו עוד עיוות של המערכת שבו הנפגע סובל והפוגע חוגג. אנו שוקלות את המשך צעדינו". מהמשטרה נמסר כי "הנסיבות נבדקות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר