קורונה. צילום רויטרס

הבית של בנג'י בפרויקט חדש ברעננה: חיילים בודדים משוחררים יהיו לוחמי קורונה בשכר ברחובות

את הפרויקט יפעילו חיילים בודדים משוחררים שאין להם עבודה עקב הקורונה. הם יקיימו הסברה במרחבים הציבוריים לתושבים שלא שמים מסכות ושלא שומרים על מרחק, ויקבלו בעבור פעילות זו שכר

פורסם בתאריך: 4.6.20 08:19

הבית של בנג'י בית החיילים ברעננה, יוצא בפיילוט ראשוני ומקים סיירת הסברה של 'לוחמי קורונה'. את הפרויקט יפעילו חיילים בודדים משוחררים שאין להם עבודה עקב הקורונה. הם יקיימו הסברה במרחבים הציבוריים לתושבים שלא שמים מסכות ושלא שומרים על מרחק, ויקבלו בעבור פעילות זו שכר. הפיילוט יתחיל בעיר רעננה עם עשרה חיילים משוחררים כשבהמשך המטרה היא להרחיב את הפרויקט לערים נוספות בארץ.

הבית של בנג'י. צילום מוטי מילרוד

שאול רורקה

"הדאגה היא שיהיה גל שני של קורונה ונכנס שוב להסגר, לא תהיה פרנסה וכמובן אנשים נוספים ימותו", מסביר שאול רורקה, מנכ"ל עמותת הבית של בנג'י. "מצד אחד זה מאוד ברור שצריך לשים מסכות, אבל מצד שני, לצערי אנחנו רואים לא מעט אנשים שמסתובבים בלי מסכות וצריך להזכיר להם פעם אחר פעם את החשיבות של עטית מסכה", הוא מציין. "מהרגע שהרעיון עלה, תוך מספר ימים מצאנו תורמים מדהימים שרוצים לעזור לחיילים הבודדים ועוד יותר חשוב לעזור לכולם".
רורקה מסביר שהחיילים המשוחררים יעמדו/ישבו במקומות אסטרטגיים כמו פארקים גדולים, קניונים ורחובות ראשיים ויסבירו את המסרים הברורים של לוחמי הקורונה: תשמרו על הנחיות הקורונה למען כולנו, למען הבריאות שלנו, למען הפרנסה שלנו. הם יבקשו מהציבור לשים מסיכות, לשמור מרחק של שני מטרים והכל בצורה יפה ומכובדת. "עיריית רעננה היא הראשונה שמשתפת פעולה ואנחנו מקווים שערים אחרות ישתתפו גם", הוא מסביר, "המטרה בהמשך היא להקים סיירת קורונה ארצית, שלצד החיילים המשוחררים ייקחו חלק גם תושבים מתנדבים, שיקבלו מאתנו את כל החומרים".
רורקה מוסיף שבימים הקרובים ייפתח דף פייסבוק וייתכן שבהמשך במידה ויהיה ביקוש גדול, הם יפתחו גם מימון המונים, לגיוס תקציבים נוספים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר