נינו אדאדי הרצל- יושב מחוץ לבית לווינשטיין. צילום עמרי יחזקאל
האדם שגר באוהל מחוץ לבית לווינשטיין. צילום עמרי יחזקאל

מפריצת דיסק לרחוב: אדם נכה שסיים את השיקום מתגורר באוהל מחוץ לבית לוינשטיין

אותו אדם סיים את תהליך השיקום לו נזקק בעקבות ניתוח שעבר בשל פריצת דיסק, ואין לו לאן ללכת. מספר תושבים תרמו לו אוהל ושמיכות ודואגים לו למזון. בית לוינשטיין: "הוצעו לו מספר פתרונות לאפשרות שילוב בקהילה אך הוא סירב"

פורסם בתאריך: 7.6.20 16:50

כבר למעלה משבוע מתגורר מחוץ למרכז הרפואי לוינשטיין אדם אשר היה מאושפז במקום לשיקום. מדובר באדם נכה, בכיסא גלגלים, שישן במקום מאחר ולטענתו ולטענת הסובבים אותו, אין לו לאן ללכת. מי שמכיר את הסיפור שלו היטב הוא עומרי יחזקאל, שהיה מאושפז במקום ושהה איתו בחדר. "לפני שלושה חודשים אשפזו אותו לצורך שיקום, לאחר שהוא עבר ניתוח בעקבות פריצת דיסק", מספר יחזקאל. "מהרגע שהוא הגיע לבית לוינשטיין הוא הודיע להם שאין לו לאן ללכת בסוף השיקום מאחר ואין לו בית ומשפחה. העובדת הסוציאלית הבטיחה לעזור לו ואמרה לו שהם ישלחו אותו להוסטל לדיירי רחוב, דבר לו הוא לא הסכים, מאחר ולטענתו, אין מי שיטפל בו שם והוא זקוק לטיפול צמוד. לכן הוא ביקש להישאר במקום, עד שיימצאו לו מקום מתאים".

יחזקאל מוסיף שלאור כך, הוא החליט להשתכן מחוץ למרכז הרפואי. "אנשים טובים תרמו לו את אוהל, למרות שהוא מעדיף לישון על הכיסא, כי קשה לו כל פעם לעלות ולרדת מהכיסא. בנוסף, מביאים לו אוכל ושתייה. הוא כבר שבוע נמצא עם אותם בגדים. הוא ביקש להיכנס לעשות את הצרכים שלו בבית לוינשטיין והם לא מאשרים לו ולכן הוא צריך לאלתר. זו סיטואציה משפילה ואסור שהיא תתקיים, מדובר בבנאדם סיעודי שלאף אחד לא אכפת ממנו ועצוב שזה כך".
תגובת המרכז הרפואי לשיקום – לוינשטיין: "המטופל הגיע לתפקוד המרבי בשלב הנוכחי ושוחרר. טרם השחרור ניתנו לו המלצות להמשך טיפול בקהילה, וכן הוצעו לו מספר פתרונות לאפשרות שילובו בקהילה, אולם לצערנו הוא סרב לכולם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר