צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הפרשים של מאות שקלים מהשנה שעברה: תלונות רבות על חשבונות המים ברעננה

תושבים רבים טוענים שמאז הוחלפו מדי המים החשבונות גדלו. חלק מהם פתחו קבוצת וואטסאפ ובודקים אפשרות לתביעה ייצוגית. מי רעננה: "ישנן הרבה סיבות, כמו למשל עלייה בכמות בתקופת הקורונה"

פורסם בתאריך: 14.6.20 12:00

תושבים רבים ברעננה, מתלוננים שמאז שהוחלף מד המים שלהם, במהלך השנה האחרונה, חשבון המים עלה בצורה משמעותית וניתן לראות את ההשוואה במקביל לחודשים קודמים. לאור תלונות חוזרות ונשנות, נפתחה קבוצת וואטסאפ בשם 'גביית יתר ממי רעננה', בה חברים כבר למעלה מ-100 תושבים להם תלונות בנושא. תושבים ציינו שהם הזמינו אינסטלטור על מנת לשלול נזילה, פנו לשירות לקוחות של 'מי רעננה' על מנת לבדוק את המונה, אך למרות שכביכול הכל תקין, עדיין החריגה בחשבון ממשיכה. לאור כך, החליטו התושבים להתייעץ עם עורך דין ובמידה ולא יקבלו תשובות לבדוק אפשרות להגיש תביעה ייצוגית.

"את השינוי התחלנו להרגיש אחרי שהחליפו את המונה אצלנו בבית", מספרת תושבת העיר, "החשבון שלנו עלה וזה מבלי שעשינו שינויים מיוחדים, לא צרכנו יותר מים, בלי שהתגלתה נזילה או כל דבר אחר. השעון נשלח לבדיקה אך הוא חזר תקין ובזה הסתיים הטיפול של מי רעננה". תושבת אחרת מוסיפה: "אני השוויתי את חשבון המים של החודשים האחרונים לעומת השנה הקודמת ויש הפרש של יותר מ-200 שקלים, אני מתקשה להבין מאיפה זה נובע. אני מקווה שעכשיו כשאנחנו נפעל כקבוצה, אולי סוף סוף נקבל תשובות, כי זה מאוד מרגיז".

התלונות חוזרות אצל תושבים רבים. "יש הרבה מקרים של עליה לא מוסברת", מספרת עוד תושבת, "לכל אחד יש את הסיפור שלו ואצלי לדוגמא ההפרש של אותו חודש משנה קודמת נע בין 250-300 שקלים. לצערי זה מתחיל להיראות כמשהו שיטתי ולכן החלטנו להתארגן ולנסות ולמצוא עורך דין שירכז את הנושא ויגיד לנו התושבים מה צריך לעשות, האם למשל הביא מומחה שיעבור בכל הבתים? אם צריך נעשה גם תביעה ייצוגית מול מי רעננה. צריך להבין שיש לא מעט תושבים שאפילו לא מודעים להפרשים, כי לא כל אחד בודק את החשבונות שלו וצריך לשים לכך סוף".
מתאגיד מי רעננה נמסר: "ישנן סיבות רבות לעלייה בתוצאות מדידת צריכת המים. עלייה בצריכה המשותפת, כמו השקיית גינות; פיצוץ בצינור המים לאחר השעון, שהות ארוכה בבית, כמות בתקופת הקורונה וסיבות נוספות. כמו כן, ייתכן בהחלט שחלה גם עלייה בצריכה בגלל עלייה במס' בני הבית ועוד. לכן, לא ניתן לענות על טענות כלליות אלא יש לבדוק כל מקרה לגופו. אנו מפצירים בכל תושב שחפץ בכך, לפנות אלינו באתר https://bit.ly/3hpdgvd או למוקד: 1-801-227-227. אנו נברר את הסיבה לעלייה בצריכה במהירות, ביעילות ובמאור פנים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רוני פ.

    גם לי יש עליה לא מוסברת בחשבון המים ומונה המים נראה תקין… איך מצטרפים לקבוצת הווטצאפ?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר