מטרופולין. צילום מטרופולין
מטרופולין. צילום מטרופולין

התחבורה הציבורית ברעננה: זה מה שביקשו התושבים ממטרופולין במפגש המיוחד

חיבור שכונת נווה זמר למקומות מרכזיים בעיר, הגברת תדירות של קווים והארכת שעות פעילות. אחרי המפגש המיוחד בקשות התושבים ייבחנו על ידי מטרופולין ומשרד התחבורה

פורסם בתאריך: 18.6.20 08:52

ביום שלישי האחרון נערך מפגש תושבים עם נציגי חברת מטרופולין, מפעילת התחבורה הציבורית בעיר, ובנוכחות ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, וסגנו, ניר קריסטל. למפגש הגיעו כשלושים תושבים עם פניות ובקשות שונות, ביניהן בקשות לעיבוי קווים והגדלת תדירות, שינויים בלוחות הזמנים ושעות הפעילות של הקווים, וכן בקשות לחיבור שכונת נווה זמר למקומות מרכזיים בעיר. פניה נוספת הגיעה מתושבי קריית שרת ושכונת לב הפארק, בה ביקשו הארכה של שעות הפעילות של קווים 6 ו-16 מעבר לשעה 20:00 על מנת לאפשר לתושבים העובדים בקניון רננים הגעה נוחה הביתה בסיום יום העבודה. בקשות נוספות התייחסו להרחבת תדירות הנסיעות של קו 4 ולשינויים בשעות הפעילות שלו.

מפגש מטרופולין. צילום מטרופולין

מפגש מטרופולין. צילום מטרופולין

המפגש נערך בבית יד לבנים והתקיים ביוזמת ראש העירייה ובשיתוף חברת מטרופולין, על מנת לתת מענה לפניות ושאלות שונות המגיעות מנוסעי התחבורה הציבורית בעיר. הבקשות שעלו יועברו לגורמים המקצועיים בחברת מטרופולין וכן לגורמים הרלבנטיים במשרד התחבורה. בנוסף, כל פניה נרשמה לצורך מעקב ותינתן עבורה התייחסות כבר בשבועות הקרובים.
ברוידא אמר: "אני שמח כי נציגי חברת מטרופולין נענו לבקשתי לבוא ולפגוש אישית את תושבי העיר ולשמוע ישירות מהם איך חברת מטרופולין יכולה לשפר את השירות ולספק להם תחבורה ציבורית יעילה ונוחה ברעננה. אני מודה לנציגי החברה ולכל התושבים שהגיעו למפגש ומקווה שהתובנות שנאספו מהציבור לצד הצעות הייעול והשיפור יקבלו ביטוי תוך זמן קצר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רינת

    קודם שיגיעו בזמן לאוטובוסים שקיימים ואחר כך שייתנו עוד קווים. בושה וחרפה על ההתנהלות של חברת מטרופולין ברעננה. לפני הקורונה וגם היום מגיעים מתי שרוצים. יש שעה שכתובה שמגיעים פתאום מסתדר שהם יגיעו בשעה אחרת. במיוחד קו 2.

  2. מישהי

    שכחתם לציין שבמטרופולין אין גישה לנכים .
    צריל אוטובוסים עם גישה לנכים .

  3. נעם

    מאוד מוזר שבקשה מרכזית נעדרת כאן- עמידה בלוחות זמנים למשל קו 504 שיוצא מרעננה. היו המון מקרים של די דילוגי קווים. קווים שפשוט לא יצאו בכלל לדרכם מה שהכפיל את זמן ההמתנה. איך זה לא עלה במפגש? צריך גם לטפל בפראות שבה נוסעים חלק מנהגי החברה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר