תחנת רכבת רעננה דרום צילום רכבת ישראל
תחנת רכבת רעננה דרום צילום רכבת ישראל

בשורות טובות לתושבים: קו הרכבת להרצליה ייפתח בחודש יולי הקרוב

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, אמר שמנכ"ל רכבת ישראל מיכאל מייקסנר הודיע לו שהקו יפתח ב-1 ביולי. ברכבת אישרו שפתיחת הקו תוקדם ליולי אך לא התחייבו על תאריך

פורסם בתאריך: 18.6.20 14:41

מסילת השרון לכיוון מערב תפתח לתנועת רכבות ביולי. בהודעה בעמוד הפייסבוק שלו כתב ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, שהקו צפוי להפתח ב-1 ביולי, וברכבת ישראל אישרו לצומת השרון שפעילות הקו, שהיה אמור להפתח בסוף אוגוסט, תוקדם ליולי אך לא התחייבו על תאריך מדוייק.

כפי שדיווחנו בצומת השרון בתחילת החודש, הקו צפוי היה להפתח כאמור רק בסוף חודש אוגוסט בשל עבודות חישמול המסילה, כשבמקביל מסילת השרון לכיוון מזרח נותרה גם היא סגורה בשל עבודות תחזוקה, מה שהיה מותיר את תושבי האיזור תקועים בלי רכבות.

"אני שמח לבשר לכם כי מנכ"ל רכבת ישראל מיכאל מייקסנר הודיע לי בהמשך לפניותיי אליו ושיחותינו בנושא השבתת קו הרכבת המזרחי ופתיחת הקו המערבי, כי פתיחת קו הרכבת מערבה (מכפר סבא להרצליה) תתאפשר מ-1 בחודש יולי הקרוב", כתב סער, "זאת בכפוף להנחיות הממשלה הנוגעות להחזרת פעילות רכבת ישראל שהושבתה בעקבות משבר הקורונה".

הוא הוסיף: "ביצוע והפעלת הקו המערבי הוקדמה והינה בעלת חשיבות רבה עבור כפר סבא והערים הסמוכות לה, בייחוד על רקע סגירת הקו המזרחי לצורך ביצוע עבודות חישמול מסילות ועמדתי על פתיחתו לרווחת המשתמשים. אני מודה למנכ"ל רכבת ישראל על האוזן הקשבת והפתיחות שהפגין ועל פעילותו. אני מקווה כי הנחיות הממשלה אכן יאשרו את החזרת פעילות הרכבת בהקדם וכי כולנו נוכל לחזור לשגרה בטוחה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    … כל דבר כל כך קשה ומסורבל בארץ …. כולו כמה מטרים מסילה …..

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר