פריצה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
פריצה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

באותה שיטה: תלונות על פריצות רבות בשכונת 2005 בשעות היום

תושבים בשכונה מדווחים על פריצות רבות לדירות, ועל אדם שבודק איזו דירה ריקה. תושבת התלוננה על חוסר תגובה של המוקד, אך בעירייה אומרים: "תוך כמה דקות הגיע צוות שיטור עירוני למקום ופתח בסריקות"

פורסם בתאריך: 23.6.20 08:45

תושבים אשר מתגוררים בשכונת 2005 ברעננה מתלוננים על גל פריצות בשכונה. ביום ראשון השבוע, נפרצה דירה ברחוב יקינתון של תושבת כבת 80 ולטענת אחת הדיירות בבניין, מספר דקות לפני כן היא התקשרה למוקד העירוני ועדכנה שיש אדם חשוד שמסתובב במקום, אך למרות הפניה, לא נשלחו למקום סיירים. בעירייה אומרים כי צוות הגיע למקום תוך דקות ספורות.

"כבר כמה שבועות שמצלצלים לי בדלת ובודקים האם אני נמצאת בבית. אני מסתכלת בעינית ואין אף אחד בצד השני", מספרת תושבת מהרחוב. "בפעם השלישית כשזה קרה, הבנתי שזה לא טעות ומישהו מבקש לבדוק באופן עקבי אם אני נמצאת בבית. אני עובדת מהבית וכבר כמה פעמים חשבתי שאני שומעת מישהו מנסה לפתוח את הדלת שהיא נעולה, חשבתי שאני מדמיינת או שמישהו התבלבל והרגשתי במקום בטוח, כי הבניין שלנו פונה לכביש ורואים אותו והוא פחות פרוץ. הפעם, אחרי שצלצלו פעם נוספת בדלת, החלטתי לרדת לראות מי זה היה, אני יודעת שזה לא היה הכי חכם, אבל לא חשבתי על זה באותו רגע וירדתי כאילו אני הולכת לבדוק את הדואר. ראיתי בחור צעיר בשנות ה-20 לחייו עם חזות מזרחית. אני מכירה את הפרצופים מהשכונה וזה לא היה מישהו שהוא מוכר לי, הוא הסתכל עלי ואני עליו ועליתי הביתה והתקשרתי למוקד. נתתי תיאור מדויק, רחוב ודירה וסיפרתי להם שיש מישהו שמצלצל לי באופן קבוע. בהמשך הסתבר לי שזה קורה לכל השכנים".

מאוחר יותר יצאה התושבת להביא את בתה מהגן ופגשה את השכנה שלה בת ה-80. "היא סיפרה לי שפרצו אליה לדירה ויש לה אזעקה, ועל פי האזעקה ניתן היה לראות שהוא פרץ בשעה 12:35. אני התקשרתי למוקד בשעה 12:32, כלומר כשהתקשרתי הוא היה אצלה בבית ואם הם היו מגיעים הם היו תופסים אותו. בהמשך דיברתי עם וועד הבניין והסתבר שזו תופעה שמוכרת, שמצלצלים בדלת או שמנסים לפתוח את הדלת ולבדוק אם יש מישהו בבית, ברגע שאין הם פורצים. חברה מרחוב הלוטוס סיפרה לי שאצלה זה היה אותו דבר וגילחו לה את הבית. בערב הגיע המז"פ לדירה של השכנה והוא אמר שמהצהריים הוא עובר בדירות גן ב-2005 והיו עשרות פריצות. הוא סיפר שמישהי נוספת שראתה אותו, נתנה תיאור דומה לשלי. זו סיטואציה לא נעימה בכלל ויותר מכעיס שהזעקתי את המוקד והם לא הגיעו, הם יכלו למנוע את הפריצה אצל השכנה או לחלופין ללכוד אותו בקלות, כי זה היה לאור יום ואין יותר מידי מקומות לברוח".
הפוסט על כך עלה לראשונה בדף הפייסבוק 'פורום תושבים רעננה', אותו מנהל אבי גבע.
מדוברות העירייה נמסר: "עם קבלת הדיווח במוקד הגיע תוך כמה דקות צוות שיטור עירוני למקום ופתח בסריקות לאיתור החשוד על פי התיאור שמסרו התושבים. הצוות לא איתר בשכונה אף אף אדם העונה לתיאור שנמסר, או דמות שעוררה חשד. צוותי הביטחון של עיריית רעננה וכוחות המשטרה ימשיכו לערוך סיורים מוגברים בשכונה למניעת מקרי פריצה נוספים".

ממשטרת ישראל נמסר כי "נסיבות האירועים נבדקות. יש לציין כי ישנה ירידה של למעלה מ-30 אחוזים בעבירות הרכוש בעיר. משטרת ישראל תמשיך באכיפה נחושה לשמירה על בטחון התושבים ומרקם חייהם התקין".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רענני ותיק

    יש להניח שמדובר באדם אחד, ואם יצליחו לתפוס אותו, ואם אכן יורשע ובית המשפט לא ינהג בו בסלחנות, זה ירחיק אותו מ"מקצועו" לתקופה ממושכת. זה גם ירתיע אחרים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר