רחוב אחוזה למצולמת אין קשר לכתבה
רחוב אחוזה למצולמת אין קשר לכתבה

לנוכח העלייה הגדולה במספר הנדבקים ברעננה: העירייה הטילה מגבלות חדשות וביטלה אירועים

מספר הנדבקים בעיר עלה משמעותית מאתמול, לפחות 16 תלמידים ממשתתפי האפטר פארטי אובחנו כחיוביים, חלק מהם עדיין ממתינים לתוצאות

פורסם בתאריך: 6.7.20 12:42

עיריית רעננה הודיעה לפני כשעה על מגבלות חדשות בעיר, זאת לאור העלייה הגדולה במספר הנדבקים בקורונה בעיר. העירייה הודיעה על הטלת מגבלות במרחבים הציבוריים, ביטול אירועים עירוניים ואיסור קיום אירועים פרטיים.

על פי דיווח של משרד הבריאות מהבוקר (שני), ישנה עלייה נוספת וגדולה יחסית במספר הנדבקים ברעננה. הבוקר עומד מספר הנדבקים בעיר על 250. אתמול (ראשון) בערב עמד מספר הנדבקים על 227 נדבקים, לעומת 223 בשעות הבוקר. במוצ"ש עמד המספר על 212, בשישי 196, בחמישי 189, ברביעי  186, בשלישי 179, בשני שעבר על  173.

ככל הנראה מרבית הנדבקים החדשים מאתמול הם תלמידי תיכון מטרו ווסט שנדבקו במסיבת האפטר פארטי שקיימו בשבוע שעבר. נכון להבוקר מספר הנדבקים מהתיכון עומד על 16 ועדיין לא כל התלמידים קיבלו את תוצאות בדיקת הקורונה שעשו. אחר הצהרים נודע כי גם תלמיד מתיכון אוסטרובסקי אובחן כחיובי בקורונה, בשלב הזה לא ידוע אם היה במסיבה.

המסיבה התקיימה במוצאי השבת שעברה (27/6) במועדון ובה נכחו כ- 100 תלמידים, רובם מתיכון מטרו ווסט וכמה עשרות מתוכם מתיכון אוסטרובסקי. כל התלמידים שהיו במסיבה, עברו בדיקות קורונה.

האפטר פארטי של בוגרי י"ב ברעננה: לפחות תשעה תלמידים נדבקו, מאה בני נוער עוברים בדיקות קורונה

אלו המגבלות החדשות של העירייה: 
קבלת קהל במשרדי העירייה – החל ממחר, יום שלישי, ייסגרו שירותי קבלת קהל פרונטליים במשרדי העירייה. העירייה תפעיל את מערך השירותים בערוצים דיגיטליים ובפנייה טלפונית, למעט במקרים חריגים, אשר יתואמו מראש. ניתן לבצע פעולות באמצעות השירותים המקוונים.
מערכת החינוך העירונית – פורמלי ובלתי פורמלי. בעירייה מציינים שעל פי הנחיות המדינה, הקייטנות ומסגרות בתי הספר והגנים של החופש הגדול ימשיכו לפעול בשלב זה במתווה הקיים. אך העירייה תחל להפעיל מערך בקרה חיצונית מתוגבר, לטובת פיקוח ואכיפה משמעותיים במסגרות אלו. עוד מדגישים בעירייה שחל איסור לקיים מסיבות סיום עצמאיות רבות משתתפים.
אירועים עירוניים. לאור מספר החולים ההולך וגדל, עצרת הגאווה שתוכננה להתקיים ביום שלישי הקרוב בוטלה וכן בוטלו טקסים עירוניים. בעירייה מציינים שהם פועלים ליישום תכנית אירועי קיץ בתרבות, בקהילה, ובספורט – על פי העקרונות התו הסגול, תוך שמירה על אירועי פנאי והעשרה לציבור מחד, עם מינימום התקהלות מאידך.
אכיפת קורונה – לצד זה, מודיעה העירייה שבתיאום עם המשטרה, היא החלה בימים האחרונים לתגבר את מערך האכיפה והיא מבצעת מדי יום פיקוח משמעותי הכולל מתן עשרות דוחות במרחב הציבורי ובעסקים.
בדיקות קורונה – אתמול הסתיימו הבדיקות המרוכזות לתלמידי התיכון אשר השתתפו במסיבת האפטר פארטי שהתקיימה בשבת שעברה. הבדיקות התקיימו בשיתוף עם קופות החולים והחל ממחר, יום שלישי, תפעל תחנת בדיקות קורונה לציבור מטעם קופת חולים מכבי. התחנה תמוקם במגרש החנייה הצמוד לפארק. בעירייה מציינים שהם מפעילים לחץ על קופות חולים נוספות לפתוח תחנה דומה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דניאל

    תמיד אותה תבנית, מאות אלפים ישלמו בפרנסתם כדי שבודדים יבואו על סיפוקם, האגואיזם בהתגלמותו!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר