חיים ברוידא ורחמים שלום רחמים שלום צילום דוברות העירייה
חיים ברוידא ורחמים שלום . צילום דוברות העירייה

רחמים שלום מונה למשנה לראש העירייה

שלום, שיהיה אחראי על פיתוח השכונות בעיריית רעננה, אומר: "אשב עם הוועדים על מנת לראות מה הבעיות, לצערי יש הרבה בעיות"

פורסם בתאריך: 8.7.20 08:49

חבר מועצת העיר רעננה, רחמים שלום, מונה למשנה לראש העירייה והממונה על פיתוח השכונות בעיריית רעננה, תפקיד ללא שכר. שלום הוא חבר הסיעה של ראש העירייה חיים ברוידא. שלום, ששובץ לראשונה במקום הרביעי בסיעה, ונכנס למועצה בינואר 2019, חודשיים וחצי אחרי הבחירות, לאחר שחבר המועצה והמשנה לראש העירייה עופר בן דור הודיע על התפטרותו.

שלום, שחקן כדורגל לשעבר, יצא לגמלאות לפני כשנה מעיריית רמת גן, שם כיהן כמנהל לוגיסטיקה ואחזקה. "התפקיד לא עושה אותי יותר גבוה או יותר נמוך, אני בנאדם של נתינה ועוזר לכל מי שפונה אלי ועושה הכל על מנת לסייע", אומר שלום, "מהבוקר ועד שאני הולך לישון אני ועוזר ומטפל בתושבים ועובדים. אני חי ונושם את העיר רעננה".

על תחום האחריות שלו הוא אומר: "אני גם כך נמצא בקשר עם ועדים ונפגש איתם, עכשיו אני אעשה הכל על מנת לעזור ולשדרג. אשב עם הוועדים על מנת לראות מה הבעיות. לצערי יש הרבה בעיות ואני מקווה לעזור ולשפר בכל מה שניתן. עשיתי את זה גם כך ללא התפקיד ועכשיו אמשיך לעשות זאת. בכלל, אני מתעסק בהרבה דברים ועוזר לכל מי שצריך. אין אצלי דבר מוגדר אחד, אני גם פעיל בספורט ויחד עם ראש העיר מחזיקים בתיק הספורט".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר