רחוב אחוזה צילום: עזרא לוי
רחוב אחוזה צילום: עזרא לוי

ועדת השרים לא הטילה הגבלות נוספות על רעננה

החל מהיום בשעה 13:00 יוטל סגר חלקי על שכונות מסוימות במספר ערים, רעננה מחוץ לרשימה. כזכור השבוע החליטה העירייה על הגבלות נוספות

פורסם בתאריך: 10.7.20 08:54

ועדת השרים לאזורים מוגבלים החליטה אמש (חמישי) כי החל מהיום בשעה 13:00 יוטל סגר חלקי על שכונות מסוימות במספר ערים, בהן ירושלים, לוד, בית שמש, רמלה וקריית מלאכי. הסגר יימשך עד יום שישי הבא, מלבד השכונות בלוד, שם יפקעו ההגבלות ביום רביעי. משמעות ההחלטה כמו במיקרים קודמים היא  שהכניסה והיציאה לשכונות אלו תוגבל רק במקרים של טיפול רפואי חיוני, הליך משפטי, העברת קטינים בין הורים שחיים בנפרד וצרכים חיוניים נוספים.
למרות שנכללה ברשימה הנרחבת המקורית ולמרות העלייה עצומה בתחלואה בשבוע האחרון, רעננה בסופו של דבר לא הוכרזה כאיזור מוגבל. יותר מ-70 אחוז מהחולים הפעילים ברעננה הם חולים חדשים, מה שמעיד על קצב הדבקה גבוה בשבוע האחרון. חלק גדול מהנדבקים החדשים הם מתיכון מטרו ווסט – בוגרים אשר השתתפו באפטר פארטי.
יצוין כי השבוע הודיעה העירייה על הטלת מגבלות נוספות בעקבות העלייה הגדולה בתחלואה בקורונה. כנסו כאן לקרוא את הפרטים.
https://www.tzomet-ran.co.il/health/47665
על פי דיווח של משרד הבריאות מאתמול בערב, יום חמישי, עלה מספר הנדבקים ברעננה ל-322, לעומת 311 אתמול בבוקר. אתמול עמד מספר הנדבקים על 303, בשלישי עמד מספר הנדבקים ברעננה על 268, בשני 250, בראשון 227, במוצ"ש 212, בשישי 196 ובחמישי שעבר 189. בשבוע עלה מספר הנדבקים ב-122. מספר הנדבקים מתיכון מטרו ווסט עמד אתמול על 60 נדבקים. שמונה תושבים נפטרו עד כה מקורונה, מספר המחלימים עמד על 139 ומספר החולים בפועל על 164.

הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר