חיים ברוידא צילום עזרא לוי
חיים ברוידא צילום עזרא לוי

ברוידא הפסיק היום טורניר טניס ארצי לנוער ברעננה: "חרגו מהמספר המותר"

ראש העירייה הורה בצהרים על הפסקה מיידית של תחרות טניס ארצית לנוער מכל הארץ, שהתקיימה במרכז הטניס בעיר, לאחר שמארגני התחרות לא עמדו בהנחיות וחרגו מכמות המשתתפים שאושרה

פורסם בתאריך: 11.7.20 17:26

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, הורה היום (שבת) בצהרים על הפסקה מיידית של תחרות טניס ארצית לבני נוער מכל רחבי הארץ, שהתקיימה במרכז הטניס בעיר, זאת לאחר שמארגני התחרות לא עמדו בהנחיות וחרגו מכמות המשתתפים שאישרה העירייה בכפוף לצווים והתקנות של משרד הבריאות.
התחרות התקיימה במרכז הטניס ברעננה המשמש לתחרויות ארציות ובינלאומיות. העירייה אישרה את קיום התחרות בכפוף לצווים, עם הגבלת השתתפות של עד כ-100 בני נוער, אולם המארגנים חרגו מהמספר המותר ולכן הורה ברויד מיידית על הפסקת הטורניר.

ועדת השרים לא הטילה הגבלות נוספות על רעננה

11 נדבקים חדשים התגלו ברעננה מהבוקר, מידע חדש על מקומות בהם היו חולי קורונה


ברוידא אמר: "הערך של שמירה על בריאות הציבור חשוב יותר מכל תחרות או פעילות שחורגת מההנחיות. מארגני התחרות הפרו את ההתחייבות של מקסימום מספר המשתתפים, והיו עלולים ליצור עומס מסוכן. אנו מתייחסים בחומרה לכל הפרה של הנחיות משרד הבריאות בנוגע להתקהלויות ולא ניתן לזה יד בשום צורה ואופן. נשמור על בריאות תושבי העיר ואזרחי המדינה״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רונן מ.

    מעניין האם הוגשו דו"חות כנגד מי שחרגו מהנחיות החירום לבריאות במקום, או שגורמי האכיפה והפיקוח העירוניים גיבורים ומתעלקים וקטנוניים על האזרח הקטן פה ושם על אי- הקפדה על חבישת מסכה בהתאם להנחיות?

  2. שני

    ואיפה ראש העיר היה שעשו מסיבת סוף שנה בתיכונים בתוך אולם סגור
    מעניין אם אכפת לו מהנחיות משרד הבריאות איך הגענו להיות אחת מהערים האדומות

  3. נופר ברק.

    ברוידא אתה מזניח את הניקיון בעיר , מתגעגעים לימים בהם רעננה היתה נקיה ומסודרת ..רוצים את ביילסקי חזרה ,.מזניח את שכונת לב הפארק מלא ליכלולך .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר