רונן סלומון,
רונן סלומון,

האיש שדואג לחתולי הרחוב ברעננה מבקש תרומות

רונן סולומון מעקר, מסרס ,מאכיל ומחלץ את חתולי הרחוב ברעננה ללא עזרה כלכלית. בפרויקט גיוס ההמונים שהקים תוכלו לעזור לו להמשיך לעשות את זה

פורסם בתאריך: 3.8.17 18:34

בעוד 12 ימים יסתיים פרויקט גיוס ההמונים שהקים תושב העיר, רונן סלומון, פעיל למען חתולי הרחוב ברעננה. את הפרויקט "עקר-סרס-החזר", הקים סלומון יחד עם תושבת העיר, ליאת מאיר, על מנת לעקר ולסרס כמה שיותר חתולים על מנת לצמצם את סבלם. לדבריו של סלומון  כאשר חתולי הרחוב אינם מסורסים ומעוקרים הם מתרבים בצורה לא מפוקחת נגרמים קרבות בין זכרים, נקבות נכנסות להריון בגיל מאוד צעיר וגורים אינם שורדים. כבר שנים שסלומון פעיל למען בעלי-חיים, הוא לוכד ומחלץ חתולים בכל הארץ והוא מאכיל כ-280 חתולי רחוב ברעננה. בכל יום הוא אוסף חתולים פצועים או חולים לאשפוז, מעקר ומסרס ללא כל תמיכה כלכלית.

פרויקט גיוס ההמונים החל לפני כחודשיים וסלומון שם לעצמו כיעד לגייס 10,000 שקלים. היום 12 ימים לפני סיומו, כבר גיוסו 10,857 שקלים וסלומון מסביר כי ככל שיתרמו יותר כך יצליח לעזור ליותר חתולים. "אני מחלץ חתולים כמעט בכל הארץ", אומר סלומון, "עכשיו זה בעיקר גורים כי זו תקופה בה הגורים עוזבים את האמא ונכנסים למנועים של רכבים, לכבישים ראשיים ועוד. זה גזר דין מוות. אני הולך ומחלץ אותם מאיפה שאני יכול ומשקם אותם. כל הטיפולים האלה מאוד יקרים. חוץ מזה אני ממשיך לעקר ולסרס חתולים בכל הארץ. בתקופה האחרונה מצאתי כמה חתולים עם מקרים מאוד קשים, למשל חתול שבעטו בו ונשברה לו הלסת העליונה והתחתונה. הדבר גרם לתהליך החלמה וטיפול מאוד קשה. אמנם הגענו ליעד אבל אם יתרמו יותר אז יהיה לי עוד אפשרות להמשיך ולעזור לחתולים".

על מנת לתרום לפרויקט של סלומון ניתן להיכנס לקישור הבא:

https://m.giveback.co.il/?id=755#/main?id=755

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר