שלושת ההליכונים שלא עובדים בחדר הכושר של העירוני
שלושת ההליכונים שלא עובדים בחדר הכושר של העירוני

חדרי הכושר העירוניים ייפתחו כבר ביום ראשון

יום לאחר שפורסם שחדרי הכושר העירוניים יישארו סגורים, הוחלט לפתוח אותם ביום ראשון. יצוין כי ההחלטה המקורית הייתה לגבי חדרי הכושר העירוניים בלבד וחדרי הכושר הפרטיים פתוחים

פורסם בתאריך: 16.7.20 12:50

רק אתמול (רביעי) הודיעה עיריית רעננה שלמרות החלטת ועדת הקורונה של הכנסת מיום שני האחרון על פתיחת חדרי הכושר, חדרי הכושר בעיר יישארו סגורים וזאת לאור העלייה בתחלואה. היום כבר השתנתה ההחלטה ובתגובה לשאלת צומת השרון נמסר מהעירייה שחדרי הכושר ייפתחו החל מיום ראשון. יצוין כי בכל מקרה הכוונה הייתה לחדרי הכושר העירוניים. חדרי הכושר הפרטיים פתוחים, מה שלא צוין בפרסום המקורי באחד מאמצעי התקשורת. ברעננה יש חדרי כושר עירוניים בקרית הספורט ובתיכון מטרו ווסט.
אתמול ציינה העירייה: "בעקבות העלייה בתחלואה, קיבלנו בעירייה החלטה להימנע בשלב זה גם מפתיחת חדרי הכושר. ההחלטה נובעת מכך שתחלואת הקורונה ברעננה עדיין בסימן עליה ובהערכות מצב שקיים ראש העיר חיים ברוידא, הוחלט לנקוט בכל האמצעים כדי למתן ולהוריד את רמת התחלואה בקורונה בעיר. היעד המרכזי הוא לשמור על בריאות התושבים ולמנוע את התפשטות הנגיף. בימים קרובים תתקיים הערכת מצב נוספת ולאור מצב התחלואה ועל פי צווי משרד הבריאות, תישקל מחדש ההחלטה לפתוח את חדרי הכושר".

בתגובה לפניית צומת השרון נמסר הבוקר מהעירייה: "לגבי חדרי הכושר מדובר רק על סגירת חדרי הכושר העירוניים ולא הפרטיים ואנו מתכננים לפתוח אותם בראשון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר