אמנון מזור (מזרחי) ז"ל . צילום באדיבות המשפחה

"זה היה כמו סכין בלב". תושב רעננה, אמנון מזור, נפטר מקורונה, 13 שנים אחרי שאחיו נהרג בתאונה

מזור ז"ל היה דמות מוכרת ברעננה ובעלים של מסעדה באיזור התעשייה. "הוא היה אבא עוטף, חם, אוהב, מכיל, אבא שמכבד את ערכי המשפחה שלו", אמרה בכאב גדול הבת, טלי רוזן

פורסם בתאריך: 21.7.20 17:21

בסוף השבוע הלך לעולמו אמנון מזור (מזרחי), תושב רעננה. מזור ז"ל נפטר ממחלת הקורונה. בחודש דצמבר הקרוב אמור היה לחגוג יום הולדת 70 שנה. מזור ז"ל היה מוותיקי רעננה ובמשך שנים ניהל את מסעדת 'מפגש היצירה' בבעלותו ברחוב היצירה בעיר, מסעדה שרבים אהבו לאכול בה. בשנים האחרונות הייתה לו מסעדה בחוף במבו וויליג' בנתניה. "אבא היה בנאדם בריא", מספרת הבת טלי רוזן. הייתה לו סוכרת אבל הוא היה מאוזן". האח, יואב מזרחי, מספר: "הוא היה אדם בריא שעבד מידי יום מבוקר עד ערב. לפני כשבועיים הוא התחיל לסבול מסימפטום של כאב גרון וחום ונשאר בבית מספר ימים. המצב לא הוטב והוא הגיע לבית החולים תל השומר עם חום גבוה. עשו לו בדיקת קורונה ואחרי שלוש שעות הוא קיבל תשובה חיובית ונשלח הביתה לבידוד. אחרי שלושה ימים שהחום לא ירד, הוא פנה לרופאת המשפחה שהזמינה לו אמבולנס והוא אושפז בבית החולים מאיר".

אמנון מזור (מזרחי) ז"ל . צילום באדיבות המשפחה

הבת טלי: "היינו לאורך כל התקופה שהוא היה מאושפז בבית החולים בקשר עם הרופאים, הוא התקשה לדבר, חלה בדלקת ריאות והמצב שלו הדרדר והוא נזקק לחמצן. לאחר מכן בבית החולים אמרו שהוא הגיע לפיק של המחלה והוא בהתאוששות וציינו שיחד עם זאת, במידה ותהיה החמרה, הם ירדימו וינשימו אותו בשביל לטפל בו. לצערי לא הגענו לזה בכלל".
אמנון ז"ל נפטר ביום חמישי שעבר בשעה 8:00 בבוקר. "כששאלתי את הרופא ממה הוא נפטר, הוא אמר לי שהיתה לו דלקת ריאות שככל הנראה גרמה להתקף לב ולאי ספיגת לב. הוא היה אדם בריא, פעיל וחרוץ וקיבלנו את זה כמו סכין בלב. אתה מדבר איתו כמה שעות לפני כן ופתאום מקבל בשורה קשה", מספר יואב. והבת טלי מוסיפה: "בלילה לפני כן דיברנו איתו וקבענו לשוחח איתו בבוקר ואז קיבלנו הודעה להגיע לבית החולים. בדרך יואב הודיע לנו שהוא נפטר. והיינו בהלם ועד עכשיו אנחנו מתקשים להאמין לכך".
איזה אבא הוא היה?
"הוא היה אבא עוטף, חם, אוהב, מכיל, אבא שמכבד את ערכי המשפחה שלו", היא מספרת בכאב ומתקשה לדבר עליו בלשון עבר. "אבא תמיד היה שם עבור המשפחה ועבור הילדים שלו. הוא היה איש עבודה מסור, איש משפחה. תמיד ידענו שיש לנו על מי לסמוך".
למשפחת מזרחי זו טרגדיה שניה. בשנת 2007 נהרג בנימין, אח נוסף, בתאונת דרכים, והוא בן 50 בלבד.

אמנון מזור ז"ל השאיר אחריו אישה – לאה, שלושה ילדים, שתי בנות, בן ושישה נכדים. הוא הובא למנוחות בבית העלמין כפר נחמן ברעננה. המשפחה יושבת שבעה ברחוב מכבי 60.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר