אופניים חשמליים. צילום עזרא לוי למצולם אין קשר לכתבה
אופניים חשמליים. צילום עזרא לוי למצולם אין קשר לכתבה

אולי ראיתם? ילד בן 13 נפגע בתאונה, המשפחה מבקשת את עזרת הציבור באיתור הנהג הפוגע

ילד בן 13 נפגע מרכב בצומת הרחובות הנשיאים והחי"ל. אביו, אבי בכר, פונה לעזרת הציבור באיתור הנהג הפוגע שנתן לבנו מספר טלפון, אבל מספר לא נכון

פורסם בתאריך: 22.7.20 18:20

בני משפחה מרעננה מבקשים את עזרת הציבור באיתור רכב אשר פגע בבנם בן ה-13 ביום רביעי ה-15/7/20, בין השעות 18:45-19:00 בצומת הנשיאים – החי"ל, סמוך לאשכול פיס ברעננה. על פי פרטים שהמשפחה הצליחה להשיג, ככל הנראה מדובר ברכב יונדאי  I 20 בצבע כחול ובו נהג כנראה גבר בשנות החמישים עם שיער מלבין. "הבן שלי ביקש לחצות את מעבר החצייה של רחוב החי"ל שזה בכיכר עם רחוב הנשיאים ורכב שהגיע לנשיאים מכיוון אחוזה פגע בבן שלי בחוזקה", מספר אביו של הילד, אבי בכר. "הבן שלי ישב על האופניים, לא היה ברכיבה וחיכה לראות שהוא יכול לחצות את הכביש ואז הרכב סטה לכיוון המקום בו הוא עמד. הנהג שפגע בו יצא מהרכב ונתן לבן שלי מספר טלפון, נכנס לרכב ונסע משם. הסתבר שהוא נתן לו מספר לא נכון, לפי מה שהבן שלי סיפר, הוא היה עם עיניים אדומות ולא מפוקס והוא מעריך שהוא בסביבות גיל ה-50 עם שיער מלבין. הבן שלי התקשר לאמא שלו שלקחה אותו לביקור רופא. בבדיקה התברר שהוא נפגע בצלעות ובגפיים. הוא מחלים ממכות יבשות והוא עם תחבושת ברגל".

האב מוסיף שהם הגישו תלונה במשטרה ופנו לעירייה בבקשה לקבל תמונות מהמצלמה שנמצאת באזור. "מאחר והרכב עבר בצומת אחוזה הנשיאים ששם יש מצלמות, ביקשנו להוציא את הצילום ובעירייה אמרו שהם לא יכולים להוציא את הצילום וגם ככה הם לא נותנים פרטים לאזרחים. במשטרה אמרו שהם לא מתעסקים עם דברים כאלה ושנוציא צו מבית המשפט לקבלת התמונה".

בכר פונה לציבור ומבקש: "במידה וראיתם את הפגיעה ויש לכם פרטים נוספים ניתן לפנות אלינו בטלפון 0549927076.

מדוברות העירייה נמסר: "על פי הנחיית משרד המשפטים, העירייה לא יכולה להעביר חומרים ממצלמות הבטחון לידי אזרחים, אלא אך ורק לחוקר משטרה לאחר בקשה / מזכר כתוב".

מהמשטרה נמסר שהנושא בבדיקה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר