חשודים פורצים לבתי עסק ברעננה צילום משטרת ישראל
חשודים פורצים לבתי עסק ברעננה צילום משטרת ישראל

צפו בסרטון: כך פרצו שני גברים לבתי עסק ברחוב אחוזה

שני גברים מטירה מואשמים בכך שפרצו לבתי העסק וגנבו ציוד באלפי שקלים. הם זוהו על פי מצלמות האבטחה, אותרו ונעצרו. צפו בסרטון שהביא למעצרם

פורסם בתאריך: 22.7.20 08:50

משטרת ישראל עצרה שני גברים מטירה בחשד כי פרצו לשני בתי עסק ברחוב אחוזה ברעננה וגנבו מהם רכוש רב. החשודים נעצרו והשבוע הוגשו נגדם כתב אישום ובקשת מעצר. בסרטון נראים החשודים מגיעים לכניסה המובילה לבתי העסק הסמוכים, מסיתים את מצלמת האבטחה ויוצאים מהמקום כשברשותם הרכוש הגנוב.

הדיווח על הפריצות התקבל במשטרה לפני כשבועיים, ב-11.7.20, ביום 11.7.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על התפרצות לשני בתי עסק ברח' אחוזה ברעננה. מבדיקה ראשונית התברר לשוטרים כי שני בתי העסק סמוכים זה לזה ומשניהם נגנב רכוש רב. לדלת של בית העסק הראשון נגרם נזק בשווי של כ-1,300 שקלים ונגנבו ממנו שני מחשבים בשווי של כ-20,500 שקלים. בבית העסק השני החשודים שברו את הדלת, עקרו את הכספת ממקומה ואת כבלי המחשב וגנבו מיקרופונים, אוזניות וצ'יקים מספקים בשווי של מאות שקלים.

חוקרי המשטרה הצליחו לזהות את החשודים, בני 44 ו-47 מטירה, הם אותרו ונעצרו ביום 15.7.20. בחיפוש שנערך אצל החשודים נמצאו פרטי לבוש התואמים לאלו כפי שנראים בסרטון ממצלמות האבטחה.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפתח תקוה והשבוע הוגש נגדם כתב אישום המכיל שני  אישומים בעבירות של פריצה לבניין, גניבה והיזק לרכוש. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא לטשטש אותם

    למה לטשטש את פרצופיהם? מדובר בעבריינים ודווקא חובה לראות את פרצופם, שהרי בתוך ימים ספורים ישוחררו וסביר שיחזרו לפשוע.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר