פארק רעננה- עזרא לוי
פארק רעננה- עזרא לוי

חתונה מיוחדת ברעננה: חופה על סירה באגם, ליל כלולות במלון פרימה מילניום | צפו בסרטון

ראש העירייה חיים ברוידא, מציע לזוגות לערוך את החתונה בפארק ואת החופה על סירה באגם. מנכ"ל מלון פרימה מילניום מבטיח ליל כלולות ללא תשלום לזוג הראשון. מנהל הפארק: שני זוגות כבר התעניינו

פורסם בתאריך: 28.7.20 08:25

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, העלה סרטון ובו הוא מציע לזוגות מרעננה להתחתן על סירה המשייטת במימי האגם בפארק. בסרטון שבו הוא משוחח עם בעל הסירה, הוא מבטיח שהלוגיסטיקה תהיה באחריות העירייה. אל ברוידא הצטרף מנכ"ל מלון פרימה מילניום ברעננה, שהבטיח לזגו הראשון שיתחתן על סירה באגם, ליל כלולות במלון ללא תשלום. אז מי יהיה זוג הרענני הראשון שיקפוץ על ההצעה?
"משבר הקורונה השפיע על כולנו, ואילץ אותנו להסתגל למציאות חדשה, כל אחד בדרכו, אולם אין מחלוקת על עוצמת הפגיעה שחוו אותם זוגות צעירים שנאלצו לדחות או לשנות את מתכונת חתונתם בשל ההנחיות והצורך בשמירה על בריאותנו", אומר ברוידא. "פגיעה זו נגעה לליבי באופן אישי ושמחתי להתגייס ולרתום את הפארק הנהדר שלנו, פה ברעננה, למען אותם זוגות, ולהציע להם לקיים חתונתם כאן, קרוב לבית, תחת כיפת השמים, בדשא הנהדר שלנו או לחילופין בשיט גונדולה באגם הפארק. זה המעט שיש ביכולתנו לעשות, על מנת לשמח את אותם זוגות יקרים ולהעניק להם חוויה נהדרת ביום חתונתם. אני מזמין את הזוגות הצעירים, בני העיר, להיענות להצעתנו, ואנו יותר מנשמח להירתם ולסייע בכל דרך, על מנת לתרום לאירוע המרגש, שאני בטוח שייחקק בזיכרונם לעד".


ויטוריו ארביב, מנהל הפארק, מוסיף: "בעקבות הפוסט של ראש העיר, כבר פנו אלינו שני זוגות על מנת לברר פרטים. אנחנו נותנים את המקום, הבמה, החופה וכסאות לחופה ומעבר לכך הזוג יכול להתארגן על כיבוד, ריהוט שניתן לשכור מהפארק ועוד". ארביב מציין כי יש שתי אפשרויות לחופה: "הזוג יכול להתחתן על חופה צפה, כלומר כל הצופים נמצאים מסביב לגדרות והזוג על הסירה, והאופציה השניה, זה לעשות את זה באחד המקומות שיש בפארק".

הוא מדגיש שהחתונות יתקיימו בהתאם להנחיית התו הסגול וכן שהחופות לא יפריעו לפעילות השוטפת של הפארק. עוד הוא מוסיף, שעל הזוגות לדעת שיש צורך בביטוח, אותו יש לתאם מול הנהלת הפארק.

מלון פרימה מילניום צילום יח"צ

מלון פרימה מילניום צילום יח"צ

על הפוסט של ברוידא הגיב גיל עמרם, מנכ"ל מלון פרימה מילניום שכתב: "מלון פרימה מילניום מצטרף ליוזמה ותורם ליל כלולות לזוג". לצומת השרון אמר עמרם: "אנחנו חלק מהקהילה ברעננה ומאוד חשוב לנו להיות מעורבים בעיר ושהתושבים בעירייה ידעו שאנחנו פרטנרים שלהם גם לדברים טובים. ראיתי את הפוסט וזו תקופה שאנשים מחפשים דברים ייחודים ואטרקציות כי החלום שהם חלמו כל החיים קצת נגוז. ברוידא העלה פוסט נחמד לחתונה בפארק ואנחנו נוסיף את הדובדבן שבקצפת וניתן ליל כלולות מפנק במלון". יצוין כי מדובר בזוג הראשון שיתחתן בפארק.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עופק

    קשקשן.עזוב יחסי ציבור תטפל במצוקת חניה.רח אחוזה.נקיון.יוקר ארנונה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר