משאיות בטון ברחוב זבוטינסקי

"זה מרגיש שהמשאיות בתוך הבית". תלונות על רעש וזיהום אוויר בפרויקט תמ"א | צפו בסרטון

לדברי דיירים ברחוב ז'בוטינסקי משאיות בטון עומדות שעות ברחוב ואינן מדוממות מנוע כדי שהבטון לא יתקשה. הם מתלוננים גם על שעות העבודה הארוכות. החברה הבונה: "אנו פועלים בהתאם ובכפוף לאישורים מהרשות המקומית". העירייה: "ניתנו דוחות"

פורסם בתאריך: 30.7.20 08:14

תושבים אשר מתגוררים סמוך לאתר בנייה ברחוב ז'בוטינסקי ברעננה, מתלוננים על רעש, זיהום אוויר והפרעה לתנועה. לטענת התושבים מידי יום החל מהשעה שש בבוקר ולפעמים גם לפני, ועד 21:00 בלילה, עומדות משאיות ערבול בטון וממתינות במשך שעות לכניסה לאתר בניה של תמ"א 38 בסוף הרחוב. חלק גדול מהתושבים שסובחלים גרים בתחילת הרחוב. לטענת התושבים, במקום שהמשאיות ימתינו בתחנת מעבר באזור התעשייה, הן עומדות במרכז העיר ומהוות מטרד נוראי.

"זה נמשך כבר למעלה מארבעה חודשים", אומרת תושבת, "פנינו לעירייה וגם לראש העירייה חיים ברוידא ולחברי מועצה נוספים שהבטיחו שזה יטופל ולצערי זה לא כך. צריך להבין שבתקופה הזו אנשים בחל"ת ולא ניתן לקיים פגישות עבודה ברעש הנוראי. המשאיות לא מדוממות מנוע, כי לטענתם, אסור שהבטון יתקשה, הן מצפצפות והרעש זוועתי". לטענת התושבים שמתגוררים בסמיכות, לצד חוסר היכולת לעבוד, זה מפריע גם לילדים. "צריך להבין שיש בבתים גם הורים עם ילדים והרעש נכנס פנימה לתוך הבתים, לא ניתן להשאיר חלון פתוח וגם כשהחלון סגור, זה מרגיש שהמשאיות נמצאות לך בתוך הבית. זה ממש פוגע באיכות החיים וזה בלתי נסבל".

מעיריית רעננה נמסר: "הנושא מטופל על ידי הפיקוח העירוני אשר מבצע אכיפה מוגברת במקום. שלשום נרשמו שני  דוחות והפקחים היו במקום מספר פעמים. בנוסף, התקיימה פגישה עם מנהל האתר שהוזהר בהתאם:.
מחברת ינוב נמסר: "לפרויקט הבניה ברחוב ז'בוטינסקי ברעננה קיים היתר בנייה והחברה פועלת בהתאם ובכפוף לאישורים מהרשות המקומית. במקרים ספציפיים בהם נדרש המשך עבודה מעבר לשעות המקובלות, החברה מעדכנת את התושבים וכן מקבלת אישורים על כך ממשטרת ישראל מעיריית רעננה. החברה תעשה כל מאמץ, שעבודות הבניה לא תפרענה לתושבי הרחוב וכן תדאג, שהמשאיות תעמודנה מחוץ לרחוב עצמו עד לכניסתן לתוך אתר הבניה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירון

    מה לעשות אנשים, הבניין צריך להיבנות, ולבנות בניין זה מרעיש.
    גם את הבית והבניין שאתם גרים בו עכשיו בנו עם הרבה רעש, אבל זה, מה זה חשוב, זה שלכם, זה בסדר ומותר…
    אבל שאחר יבנה וירעיש, זה כבר אסור! חחחח

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר