קניון רננים. צילום באדיבות קניון רננים
קניון רננים. צילום באדיבות קניון רננים

278,000 שקלים פיצוי לאישה שהחליקה בחניון קניון רננים ונפגעה ברגלה

הצדדים הגיעו להסכם פשרה מבלי להודות בטעות, במסגרת הליך גישור, ההסכם אושר בבית המשפט

פורסם בתאריך: 9.8.20 08:35

תושבת רעננה, אשר החליקה בחניון קניון רננים בשנת 2016, תפוצה במסגרת הסכם פשרה אשר אושר בבית המשפט. התושבת תפוצה בסכום של 278,000 שקלים. את התביעה הגישה התושבת לבית משפט השלום בכפר סבא נגד חברת הניהול והחזקה בקניון רננים בטענה לרשלנותם וחוסר זהירותם בכל הנוגע לתחזוקת שוטפת באזור חניון הקניון. השבוע אושר הסכם הפשרה שהושג בהליך גישור על ידי השופט אלדד נבו.
תחילת הסיפור בשנת 2016 אז הגיעה התובעת לקניון רננים. על פי כתב התביעה שהוגש על ידי עורך הדין ישראל וינברג, התובעת עשתה את דרכה למכוניתה אשר חנתה בחניון קניון רננים בקומה מינוס 2, בעודה פוסעת לכיוון הרכב שלה שחנה באחד מתאי החנייה, היא החליקה והתעופפה באוויר ונחתה בעוצמה רבה על ברך ימין. בתביעה נטען כי כשבועיים לפני מועד התאונה הסתיימות עבודות שיפוץ בחניון ובכלל זה שופצה ריצפת החניון אך לא הוצב שלט המזהיר על סיום עבודת השיפוץ ולא היה כל שילוט המזהיר מפני החלקה או גורם סיכון כלשהו, כמו רטיבות, מים, נזילה. לאחר הנפילה ולמשמע זעקותיה הגיעו למקום אנשים אשר ניסו לעזור לה לקום, דבר אשר לא צלח, מאחר ולא יכלה לעמוד על רגליה. למקום הוזמן אמבולנס אשר פינה אותה לבית החולים שיבא, שם אובחנה התובעת עם שבר פטלה מרוסק ושבר בפיקת ברך ימין.
לאחר האשפוז בבית החולים רגלה קובעה בסד והיא החלה לעבור טיפולי פיזיותרפיה ושיקום בבית החולים לווינשטיין, כאשר על פי כתב התביעה במצטבר היא לא תפקדה במשך כחמישה חודשיים בהם לא יכלה לעבוד ולנהל אורך חיים שיגרתי ואף נעזרה בעובדים זרים ובני משפחה על מנת לבצע פעולות פשוטות.
הצדדים הגיעו כאמור להסכם פשרה מבלי להודות בטעות, במסגרת הליך גישור מול המגשר עו"ד גדעון סלעית.

מקניון רננים לא התקבלה תגובה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר