מעצר חשודים בפריצה לדירה ברעננה. צילום משטרת ישראל

צפו במעצר הדרמטי: שני תושבי נתניה מואשמים בהתפרצות לדירה ברעננה

בעלי הדירה שמע את הרעשים כשאחד מהפורצים ניסה לפתוח את הדלת והזעיק את המשטרה. ניסיון הפריצה נכשל, אחד הנאשמים נעצר במקום, השני אותר באמצעות מצלמות

פורסם בתאריך: 10.8.20 12:11

שני תושבי נתניה מואשמים בפריצה לדירה ברעננה. אחד מהם נתפס על חם על ידי השוטרים. לפני מספר ימים הוגשו נגדם כתב אישום ובקשת מעצר. המשטרה תיעדה את מעצר אחד החשודים שנמלט מהמקום.

ביום 23.7.20 בשעת בוקר התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על פורצים ברחוב היובל ברעננה. מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי בעוד בעל הדירה ואשתו נמצאים בדירה, שמעו רעש מכיוון דלת הכניסה לדירה ובעל הדירה הבחין כי סוגר הדלת פתוח בעוד הוא עצמו השאיר אותו סגור. מחקירת המשטרה עלה כי שני גברים הגיעו לדירה כשאחד מהם ניגש לדלת הדירה, סובב את המנעול שהיה נעול, ניסה לפתוח את הדלת ודחף אותה מספר פעמים ללא הצלחה מאחר ש-וו הסגירה העליון של הדלת היה סגור. בו בזמן, החשוד הנוסף אבטח את מעשיו של החשוד מחוץ לבניין. בעל הדירה שמע את הרעשים של ניסיונות פתיחת הדלת וניגש לדלת ואחז בה בחוזקה על מנת שהחשוד לא יוכל לפתוח את דלת הדירה. במקביל, בעל הדירה התקשר ודיווח למוקד 100 של המשטרה. החשוד שהיה בסמוך לדלת עזב את המקום, אז פגש בשוטר בכניסה לבניין ונעצר על ידו, כשהשוטר שומע את החשוד מדבר בטלפון עם החשוד הנוסף ואומר לו: "לך מפה". בהמשך, הגיעו למקום שוטר נוסף ופקחית והביאו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה.

חוקרי המשטרה הצליחו לזהות מסרטוני מצלמות דרך של רכב את החשוד שנמלט מהמקום והוא אותר ביום 28.7.20 ונעצר על ידי השוטרים.

מעצרם של החשודים, בני 58 ו-52 מנתניה, הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. לפני מספר ימים חטיבת התביעות של המשטרה הגישה נגדם כתב אישום בעבירה של התפרצות לדירה. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר