מטוס בשכונת לב הפארק. צילום: בנג'י לבנטל

"איכות חיינו נרמסה". לתושבי לב הפארק נמאס מתנועת המטוסים של שדה התעופה בהרצליה

התושבים טוענים: "שלוות חיינו הפכה הפקר". הם מבקשים סיוע מהעירייה ומסבירים כי באחרונה חל שינוי דרמטי בהיקף הטיסות בשדה התעופה בהרצליה, כולל ביום שבת והחל משבע בבוקר

פורסם בתאריך: 11.8.20 08:41

תושבים בשכונת לב הפארק מרעננה מבקשים מהעירייה לסייע להם בנוגע לרעש המטוסים שנוחתים וממריאים בשדה התעופה בהרצליה. יו"ר ועד שכונת לב הפארק, בנג'י לבנטל, העביר השבוע מכתב לראש העירייה חיים ברוידא, בו הוא טוען כי בתקופה האחרונה הרעש משדה התעופה פוגע באופן חמור בשגרת חייהם של התושבים.

"בתקופה האחרונה שלוות חיינו הפכה הפקר, וזכותנו לאיכות חיים נרמסה ועודנה נרמסת, ממשך כך, מדי יום", כתב לבנטל. על פי לבנטל, מסיבות שאינן ברורות חל שינוי דרמטי בהיקף הטיסות, כולל ביום שבת והחל משבע בבוקר, דבר אשר לא מאפשר לתושבים לנהל אורח חיים תקין. "עם כל הכבוד לטייסים והטסים למיניהם, ברור כהוגן, כי האינטרסים הצרים של אלו שטסים להנאתם מעל ראשנו אינם יכולים להיות מעל האינטרסים, השלווה, הבטחון ואיכות החיים של כ-7,500 תושבי השכונה, והתופעה הזו חייבת להפסיק לאלתר".

עוד מציין לבנטל כי המטוסים חגים בגובה נמוך וממש מעל בתיהם. "שכונת לב הפארק/נאות עוזי, לא מוכנה לקבל עוד את המפגע הזה, ולא מוכנה לשתוק בעוד המטוסים הללו ממשיכים לחוג מעל ראשינו עם הרעש המחריד הזה", נכתב. לסיכום פנה לבנטל לעירייה: "ברור כי לא העירייה היא המפעילה את הטיסות או את שדה התעופה, אולם אנו פונים אליכם על מנת שהעירייה תפעל ככל יכולתה מול כל הנוגעים בדבר, לפתרון הבעיה למען תושביה בהקדם האפשרי, ולהשיב את השקט ואת איכות החיים למחוזותינו על ידי הסרת מטרד חמור זה שמעל ראשינו ובתי השכונה".

תגובת העירייה: "עיריית רעננה מודעת לבעיה המטרידה שיוצר שדה התעופה בהרצליה לשכונות המערביות, והיא פועלת אל מול רשות שדות התעופה, שדה התעופה בהרצליה והרשות לתעופה אזרחית על מנת להביא להפסקת הטיסות המבוצעות בניגוד להנחיות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. סער ניסני

    אל דאגה, בזכותכם יחריבו גם את שדה הרצליה וישימו עוד מסמר כבד בהחרבת התעופה הכללית בארץ כמו שפירקו את שדה דב ואת אילת ואמרו ביבי תעופה כללית (כך שגם למי שיש כסף ללמוד), ספק אם יוכל.
    השדה הזה היה פה הרבה לפניכם, מי ישמע ססנה 172 שנשמע כמו זבוב ומה גם שהשדה לא בדיוק עובד בלילה..
    והכי חשוב, יבנו שם דירות כמובן על חשבון השדה, דירות שמיועדות לצעירים כמובן- כאלו שיכולים להרשות לעצמם דירה ב934598739458 דולר על שטח של כפר שמריהו ומרכז הרצליה.

  2. משה

    סהר , בוא לא ניתמם , חלק ניכר מהטיסות הן למטרות הנהה ותחביב , הבעייה כשיש לך תחביב שמפריע לאחרים אז זה לא כזה נחמד.אם תבחרר לצלול , לרוץ , לשחק שחמט , לטפס על הרים , לשחק כדורגל או לסרוג אז לא תפריע לאף אחד.כשתחביב שלך כולל הטסה של מכונה שעושה המון רעד מעל בתים של אנשים אז אפשר לקרוא לזה תחביב בעייתי.ולכן מותר להם להתלונן על רעש שנגרם להם.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר