רכב טיאוט חשמלי של עיריית רעננה. צילום דוברות העירייה

תתחדשו: העירייה רכשה רכב טיאוט חשמלי ראשון

השקת הרכב, המהווה פתרון ירוק וחסכוני, בוצעה בעיר לאחר התנסות בת חודשיים על ידי אנשי אגף חזות העיר, לבדיקת יכולותיו והתאמתו לניקוי העיר

פורסם בתאריך: 19.8.20 08:46

עיריית רעננה השיקה את רכב הטיאוט החשמלי הראשון בעיר. הרכב, שאינו צורך דלק, מהווה מטאטא חשמלי ייחודי מסוגו, בעל מערכת פילטרציה ייחודית שאינה פולטת אבק, ועומד בחזית הטכנולוגיה בתחום ניקוי המדרכות והרחובות. השקת הרכב, המהווה פתרון ירוק וחסכוני, בוצעה בעיר לאחר התנסות בת חודשיים שבוצעה על ידי אנשי אגף חזות העיר, לבחינת יכולותיו והתאמתו לניקוי העיר. ההתנסות זכתה להצלחה, לאורה הוחלט על ידי ראש העירייה חיים ברוידא, בשיתוף סגנו, ניר קריסטל הממונה על חזות העיר, להטמיע את הרכב כפתרון לניקוי רחובות העיר.

ברוידא אמר: "חנוכת רכב הטיאוט בעיר מבטאת את חזוננו כעיר ירוקה בת קיימא, המבקשת לעודד יישום פתרונות אקולוגיים ירוקים בשימוש יומיומי בעיר לרווחת התושבים. לצד היתרונות האקולוגיים והסביבתיים, מהווה אימוץ הפתרון בעיר, נדבך נוסף במהפכה הטכנולוגית שאנו מיישמים, בהיותנו עיר חכמה הצועדת בחזית הטכנולוגיה. נמשיך להתקדם עם מיטב הטכנולוגיות העולמיות, ולאמץ את הפתרונות המתקדמים ביותר, למען איכות חיי תושבי העיר, ולשמירה על רעננה נקייה וירוקה".

ניר קריסטל אמר: "רכב הטיאוט שהשקנו הוא הסנונית הראשונה ברעננה לאימוץ פתרונות ניקיון בטכנולוגיות חדשניות. הרכב, כבר עובד בהצלחה בעיר והוכיח את עצמו בפיילוט שביצענו בחודש האחרון. אני מודה לצוות אגף חזות העיר, על הבחינה והיישום המצוין בשטח. בימים אלה, אנו ממשיכים לבחון עוד מגוון טכנולוגיות מתקדמות לרווחת תושבי רעננה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר