התקיפה האלימה הבוקר ברעננה

הולכת רגל טוענת שהותקפה לאחר שהעירה לנהגת שחסמה מעבר חצייה. צפו בסרטון

הולכת הרגל: "כשהתחלתי לצלם את הנהגת כדי לשלוח לעירייה ולמשטרה, היא התחילה לנסוע וכמעט דרסה אותי. אחר כך נסעה לחנות באדום לבן, יצאה מהרכב, צעדה לכיווני תוך שהיא מחזיקה קרש כבד ופשוט זרקה אותו עלי"

פורסם בתאריך: 12.8.20 17:45

אירוע אלימות חמור התרחש הבוקר (רביעי) סמוך למעבר חציה ברחוב דוד רזיאל ברעננה. הולכת רגל שלטענתה העירה לנהגת שחסמה עם רכבה מעבר חצייה ברחוב הותקפה על ידי הנהגת שחבטה בה באמצעות קרש כבד. היא נחבלה בידה והופנתה לבית החולים על ידי קופת החולים אחרי שידה התנפחה והיא נדרשה לעבור צילום.

לדברי הולכת הרגל היא הבחינה ברכב שעומד על מעבר החציה ברחוב באופן שחוסם את שדה הראייה של החוצים, וניגשה להעיר לנהגת. "באתי לעבור את הכביש כשראיתי שהנהגת ברכב ופשוט עומדת במקום", היא מספרת, "חיכיתי לעבור בבטחה אך היא לא נסעה מהמקום. חציתי וביקשתי ממנה לנסוע והסבתי את תשומת ליבה לכך שהיא עומדת על מעבר חצייה. בתמורה זכיתי לאצבע משולשת והנהגת לא הזיזה את הרכב".

לאחר מכן, מספרת הולכת הרגל, התקרית החריפה: "כשהתחלתי לצלם אותה על מנת לשלוח לעירייה ולמשטרה, הנהגת התחילה לנסוע וכמעט דרסה אותי. אחר כך נסעה לחנות באדום לבן, יצאה מהרכב, צעדה לכיווני תוך שהיא מחזיקה קרש כבד ופשוט זרקה אותו עלי".

יש לציין כי בעבר הגיעו לעירייה תלונות על אותו מעבר חצייה, שבו מרבים נהגים לעצור את רכבם. מעבר החציה נמצא בסמוך למרכז הרפואי גירון ואוכלוסיות רבות חוצות בו מדי יום.

הרכב חונה על מעבר החציה ברחוב דוד רזיאל

הפעילה החברתית, יעל רוזנבוים, הוסיפה: "זו לא הפעם הראשונה שאנשים חונים על מעבר החניה בדוד רזיאל ומסכנים חיי אדם. פניתי לעירייה מספר פעמים בבקשה להציב מצלמה ולשים שלט המודיע על קנס מוגדל אך סורבתי על ידי גורמים שונים. העירייה הציעה להגדיל את הפיקוח במקום, זה נחמד אך ממש לא מספיק. אסור לחכות שזה יעלה בחיי אדם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר