החתונה בפארק רעננה. צילום באדיבות עיריית רעננה

צפו: אלכס מורסוב ואיבון סלמה נענו להזמנת העירייה והתחתנו בפארק העירוני

האירוע נפתח בשיט גונדולה זוגי באגם שבפארק ובהמשך התכנסו בני הזוג והאורחים לעריכת החופה על ידי הרב אהרון ברקוביץ שהתנדב לקיים את טקס החופה והקידושין

פורסם בתאריך: 13.8.20 21:11

תושבי רעננה אלכס מורסוב ואיבון סלמה, שמועד חתונתם המקורי נדחה בגלל הקורונה, התחתנו הערב בפארק העירוני, באירוע מרגש שהתקיים בהשתתפות בני משפחה, חברים וראש העירייה חיים ברוידא, תחת כיפת השמיים ובהתאם להנחיות.

מעיריית רעננה נמסר שהאירוע נפתח בשיט גונדולה זוגי באגם שבפארק ובהמשך התכנסו הזוג והאורחים לעריכת החופה על ידי הרב אהרון ברקוביץ, רב קהילת רעות ברעננה, שנרתם להזמנת העירייה והתנדב לקיים את טקס החופה והקידושין. "החתונה התקיימה לאור יוזמת ראש העירייה חיים ברוידא, שלנוכח משבר הקורונה ומגבלותיו, בין היתר בתחום קיום האירועים, ביקש לסייע לזוגות הצעירים בעיר, והזמינם לקיים את חתונתם בפארק רעננה, בהפקת העירייה וצוות הפארק", מסרה העירייה.

ברוידא: "משבר הקורונה השפיע על כולנו, ואילץ אותנו להסתגל למציאות חדשה, כל אחד בדרכו, אולם אין מחלוקת על עוצמת הפגיעה שחוו אותם זוגות צעירים שנאלצו לדחות או לשנות את מתכונת חתונתם בשל ההנחיות והצורך בשמירה על בריאותנו. פגיעה זו נגעה לליבי באופן אישי, ואני שמח מאוד על הזכות שעמדה לנו, להתגייס ולרתום את פארק רעננה, ולארח את הזוג הצעיר והנהדר, ביום חגם, ולקיים את חתונתם תחת כיפת השמים. אני מאחל לבני הזוג שמחה, אושר ובריאות, ובטוח שיום מרגש זה ייחקק בזיכרונם לעד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר