התפרצויות לבתי עסק ברחוב ויצמן בכפר סבא ורחוב אחוזה ברעננה. צילום משטרת ישראל

צפו בתיעוד: שני תושבים גנבו מחנויות באחוזה פלייסטיישן, XBOX ומותגי משקפיים בעשרות אלפי שקלים

החשודים, בני 27 ו-36 מרעננה, גנבו גם בשמים באלפי שקלים. הם מואשמים גם כי גרמו במהלך הפריצה נזק והרס רב לחנויות. היום הוגש נגדם כתב אישום

פורסם בתאריך: 16.8.20 12:56

שני תושבי רעננה מואשמים בפריצות לבתי עסק ברעננה ובכפר סבא. המשטרה עצרה אותם לאחר שפרצו לבתי עסקים בכפר סבא וברעננה וגנבו מתוכם סחורה בשווי עשרות אלפי שקלים. היום הוגש נגדם כתב אישום. החשודים היו מגיעים לחנויות בשעות לילה מאוחרות, תוך שהם עוטים כפפות ופניהם מוסוות וביצעו את הפריצות תוך שהם גורמים הרס ונזק רב.

צפו: החשודים מגיעים לחנות, מנתצים את דלת הכניסה העשוי זכוכית וגונבים מהחנות רכשו רב. בחנות נוספת, אחד החשודים מטפס על סורגי החנות, מנתץ את דלת הזכוכית, גונב בשמים ומעבירם לחשוד הנוסף:

תחילת הסיפור כאשר במשטרת ישראל התקבלו תלונות על פריצות לבתי עסק. בחקירה מורכבת ומאומצת של המשטרה, הצליחו חוקרי המשטרה לקשור שני חשודים למעשי ההתפרצות. מהחקירה עלה כי שני החשודים התפרצו ביום 13.7.20 לחנות משקפיים ברחוב אחוזה ברעננה. החשודים ניתצו את דלת הכניסה הראשית העשויה זכוכית וגנבו 35 זוגות משקפיים ממותגים בשווי כולל של למעלה מ-17,000 שקלים.

אירוע התפרצות נוסף היה ביום 31.7.20. אז החשודים הגיעו לחנות לציוד משרדי ברחוב אחוזה ברעננה, ניתצו את דלת הכניסה העשויה זכוכית וגנבו ארבעה משחקי פלייסטיישן, ארבעה משחקי XBOX וארבע קונסולות משחקים ומטען בשווי כולל של למעלה מ-5,000 שקלים.

אירוע התפרצות נוסף היה ביום 2.8.20, אז התפרצו החשודים לחנות קוסמטיקה ברחוב ויצמן בכפר סבא. אחד החשודים טיפס על סורגי החנות וניתץ את השמשה, גנב בשמים והעביר לחשוד האחר. כך עלה כי החשודים גנבו בשמים בשווי כולל של למעלה מ-18,000 שקלים.

חשוד אחד, בן 26 מרעננה, נעצר ביום 4.8.20 לאחר חיפוש שנעשה בביתו. החשוד הנוסף, בן 37 מרעננה, נעצר למחרת. מעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה. חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדם כתב אישום המכיל שלושה אישומים בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, פריצה לבניין שאינו דירה וביצוע גניבה, גניבה והיזק לרכוש במזיד. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דורון

    חחחחחחחח איזה אהבלים, גרים ברעננה ופורצים ברעננה חחחחחחחחחח
    מקווה שיש בבתי משפט גם עונש על טמטום

  2. רענני ותיק

    חשוב להעמיד לדין במהירות, להטיל עונש מאסר משמעותי וכן תשלום פיצויים לבעלי העסק. בדרך כלל פועלת מערכת החוק בעצלתיים, מה שרק מעודד עבריינות.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר