חניון מרכז שרונה. צילום באדיבות מרכז שרונה

תושבת שילמה קנס של 150 שקלים על חניה קצרה בחניון מרכז שרונה. המרכז: "החניון מיועד למנויים ולקוחות קשת טעמים בלבד"

החניון המבוקש במרכז שרונה, שבו פועלים מרפאות, משרדי מס הכנסה ולשכת התעסוקה, נסגר ללקוחות מזדמנים, כפי שחוותה על בשרה תושבת שחנתה במקום ביום חמישי האחרון

פורסם בתאריך: 17.8.20 14:15

חניון מרכז שרונה בכפר סבא הפך לפני חודשיים לחניון המיועד למנויים בלבד וללקוחות סניף המרכול קשת טעמים הפועל במקום. נהגים שיחנו בחניון ושאינם מנויים או לקוחות המרכול יאלצו לשלם קנס גדול, כפי שחוותה על בשרה תושבת שנאלצה לשלם 150 שקלים לאחר שחנתה במקום במשך 50 דקות.

פוסט שפרסמה התושבת שותף אתמול בקבוצת הפייסבוק פורום תושבים רעננה. היא חנתה בחניון ביום חמישי בבוקר מ-08:24 עד 09:15 ובסיום החניה נדרשה לשלם, כאמור, לא פחות מ-150 שקלים. "מה זה המחיר הבלתי שפוי הזה", נכתב בפוסט, "חשבתי לתומי שראש העיר רפי סער הצליח להוריד את המחירים הפסיכיים האלה של החניון. למה מחייבים אותי לערוך קניות בקשת טעמים כדי להמנע מתשלום החניה?".

במרכז שרונה הסבירו במענה לשאלת צומת השרון שהחניון נסגר ללקוחות מזדמנים בגלל מחסור במקומות חניה עקב שיפוצים שנערכים במרכז. במרכז הוסיפו שבמקום הוצבו שלטים מאירי עיניים המתריעים על כך שהחניון לא מיועד ללקוחות מזדמנים ושאם כאלה יחנו בו יאלצו לשלם 150 שקלים (ראו בתמונה).

נציין שמדובר בחניון מבוקש מאוד שכן הוא החניון היחיד באזור, ובמרכז פועלים מספר בתי עסק, בהם מכון הכושר פרופיט, מספר מרפאות ומשרדים ממשלתיים כמו לשכת התעסוקה ומשרדי מס הכנסה.

בחודש מאי בשנה שעברה פרסמנו כי תעריף החניה בחניון עלה מ-15 ל-60 שקלים לשעה ו-15 שקלים לכל רבע שעה נוספת, דבר שגרם לתלונות רבות של תושבים. אז ציינו ממרכז שרונה כי המחיר עלה בעקבות עבודות בנייה ושיפוצים אשר גרמו לצמצום זמני במספר החניות במתחם, וכי הדבר יטופל. בחודש ינואר האחרון פרסמנו כי החברה החליטה להוריד את המחיר בחצי, ל-30 שקלים לשעה ול-10 שקלים לכל רבע שעה נוספת. לפני חודשיים, כאמור, נסגר החניון ללקוחות מזדמנים.

ממרכז שרונה נמסר בתגובה: "לאור הבניה בשטח בתקופה האחרונה, החניון מיועד למנויים ולקוחות קשת טעמים בלבד. יש לציין כי לקוחות קשת טעמים הרוכשים בחנות מקבלים חניה חינם. לאחר סיום הבנייה יפתח החניון לקהל הרחב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר