מועדון הדיבייט של אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה. צילום: יח"צ
מועדון הדיבייט של אגודת הסטודנטים צילום: יח"צ

מוכנים? אליפות הדיבייט הארצית באנגלית מתארחת ברעננה

מועדון הדיבייט של אגודת הסטודנטים בישראל, שהשנה העפיל בפעם השלישית ברציפות לגמר אליפות ישראל, יארח את אליפות הדיבייט הארצית

פורסם בתאריך: 7.8.17 11:00

מועדון הדיבייט של אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה יארח ביום שלישי הקרוב, (8.8), בקרית האוניברסיטה הפתוחה ברעננה את האליפות הארצית לדיבייט באנגלית. מדובר באחת התחרויות החשובות ביותר בליגת הדיבייט הישראלית, שנחשבת לאחת המובילות בעולם הדיבייט ומתארחת באוניברסיטה הפתוחה זו הפעם השנייה ברציפות ובתמיכת ליגת הדיבייט. בסוף אוגוסט תתקיים על ידי מועדון הדיבייט סדנת דיבייט, שמשתתפיה יוכלו לרכוש במסגרת חמישה מפגשים כלים רטוריים ואסטרטגיים שישפרו את כושר הביטוי, הטיעון והעמידה שלהם מול קהל.

אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה השיקה לאחרונה את תא סמ"ן (סטודנטים מובילים נגישות ושילוב) הפועל בשיתוף התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל וארגון ג'וינט. בתחרות הראשונה מסוגה בארץ שנערכה על ידי מועדון הדיבייט  בנושא "שילוב אנשים עם מוגבלות בחברה" נערך מופע סטנדאפ של אנשים בעלי מוגבלויות. נציגי מועדון הדיבייט אף השתתפו באירוע השקת מועדון הדיבייט של כנסת ישראל– יוזמה שנועדה להעלות את רמת השיח בכנסת ובחברה בעזרת קיום דיון דיבייט לפי הפורמט האקדמאי. המועדון הוא יוזמה משותפת של שתי חברות כנסת, שאחת מהן היא חברת הכנסת שרן השכל, בוגרת האוניברסיטה הפתוחה, ולשעבר דיבייטורית וחברת הנהלה במועדון הדיבייט.

שנת 2017 הייתה שנה ממלאת הישגים למועדון הדיבייט, שהשתתף בתחרויות דיבייט ארציות רבות, שאת חלקן אירח בעצמו, והמשיך את השתתפותו הפעילה בליגת הדיבייט הישראלית. בין ההישגים השנה של המועדון: גמר אליפות ישראל הפתוחה בפעם השלישית ברציפות אליו העפילו דניאל ברקת ומאיר ירום, העפלה של אריאל בן עמרם ודוד אפרתי לחצי גמר אליפות הארץ לג'וניורים בה סיימו במקום השני בדירוג הכללי, וזכיית המועדון (באמצעות דניאל ברקת וגיא ירום) במקום הראשון בתחרות הפילוסופיה השנתית שהתקיימה בחיפה. בנוסף על כך, בשנים האחרונות העפיל המועדון לרבע גמר אליפות אירופה, זכה באליפות הארץ הפתוחה באנגלית וצבר עוד שלל הופעות בגמרים של תחרויות וייצוג בתחרויות בינלאומיות רבות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר