צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

זה כואב: תושבים מתלוננים על עקיצות נמלי אש במקומות שונים ברעננה

בעירייה מעדכנים כי לכל מקום לגביו יש תלונה על הימצאות הנמלים נשלח צוות הדברה ומבקשים לדווח למוקד העירוני

פורסם בתאריך: 20.8.20 08:35

תושבים מרעננה, מתלוננים על מכת נמלי אש בגינות השעשועים ובמקומות נוספים ברחבי העיר. בעירייה מבקשים לדווח למוקד העירוני על כל מקרה בו נתקלו בנמלי אש. "הייתי עם הבת הקטנה שלי בגינת השעשועים ברחוב מניה שוחט בשכונת נאות עוזי, ובזמן שהיא הייתה על המגלשה היא נעקצה, ראיתי במקום שיש נמלי אש ודיווחתי למוקד", מספרת תושבת העיר. תושבת שנעקצה בפארק רעננה מספרת: "בזמן שאני ישבתי על הספסל והילדים שיחקו, הרגשתי עקיצה. מדובר בעקיצה מאוד לא נעימה, זה ממש שורף. הסתכלתי מסביב וראיתי נמלת אש אדומה. אחרי כמה שעות, זה עבר, אבל זה ממש לא נעים".

תלונה דומה אפשר לשמוע מתושבים שהיו בבריכה העירונית: "היינו בבריכה ופתאום הרגשתי עקיצה, בהתחלה חשבתי שזה יתוש, אבל זו הייתה עקיצה שורפת. ואז ראיתי נמלים קטנות בצבע אדום".
מידי שנה בתקופת הקיץ, מגיעות נמלי האש לשטחים הפתוחים וישנם סוגים שונים של נמלים. בישראל נצפו לראשונה נמלי אש באזור בקעת הירדן בשנת 2005. בתחילה נמצאו בעיקר בתוך יישובים, אך לאחר מכן נמצאו גם בשטחים פתוחים הסמוכים ליישובים. התפשטות הנמלה נמשכת ובקיץ 2009 אותרה גם במרכז הארץ. עקיצת הנמלה כואבת מאוד והכאב מתואר כצריבה נקודתית, שנמשך כמה שעות ולעיתים אף כמה ימים ובמקרים נדירים, יש אנשים שמפונים לבתי חולים.
מדוברות העירייה נמסר: "תופעת נמלי האש הולכת ומתפשטת בישראל וגם ברעננה. כל מקום בו נפתחת פנייה צוות ההדברה העירוני מגיע ומטפל במפגע. התושבים מתבקשים לפנות למוקד העירוני ולדווח בכל מקרה בו נתקלו בנמלי אש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר