גינת הכלבים ברחוב הפעמונים פינת המיתר. צילום יותם דלל

התאורה, החול והמים: תושבים דורשים לשפר את התנאים בגינת הכלבים ליד ביתם

התושבים חתמו על עצומה בה פירטו מה הם מבקשים מהעירייה, שם אומרים: "נמשיך לדאוג לרווחת בעלי החיים בעיר ולספק לכלבים גינות משחקים מטופחות לבילוי מהנה"

פורסם בתאריך: 30.8.20 09:44

תושבים המתגוררים ברחוב הפעמונים בשכונת 2005, פנו לעירייה בבקשה לשפר את התנאים בגינת הכלבים ברחוב הפעמונים פינת המיתר. התושבים דורשים להשוות את תנאי הגינה שלהם לגינות סמוכות. הם מבקשים מהעירייה לדאוג להתקין בגינה תאורה קבועה בשעות הפעילות של הגן ולא תאורה המבוססת על חיישן ולדאוג שהתאורה תכסה את כל שטח הגן. בנוסף, הם מבקשים לנקות את הגינה בתדירות גבוהה יותר, בין היתר הם מתייחסים להחלפת השקיות בפחי האשפה ולסינון החול מהצואה. "יצוין, כי ברוב ימות השנה, מצב התברואה בגינת הכלבים מחריד ומביא למצב שהגינה אינה ראויה לשימוש", הם כותבים בעצומה עליה הם מחתימים תושבים, ומציינים גם שהם מבקשים "להקפיד על תקינות מקורות המים אשר מצויים בגינה, הן בברזייה המיועדת לבני האדם והן במתקן השתייה לכלבים". בנוסף, מבקשים להפריד בין שטח גינת הכלבים לשטח הגינה הקהילתית כפי שהיה בעבר ולבטל את הגדר המשותפת וכן מבקשים לדאוג כי לא ישתלו על גדר גינת הכלבים צמחים אשר רעילים לכלבים, דוגמת גפנים שנשתלו לאחרונה וטרם הוסרו, שמהווים סכנה ממשית לחיי הכלבים. "לצערי, לא מעט תושבים לא מגיעים לגינת הכלבים ומעדיפים לנסוע להרצליה, מאחר והגינה הזו לא ראויה", אומר יותם דלל, אחד התושבים הפעילים, "אנחנו מבקשים שהגינה תהיה ראויה הן לכלבים והן לבעליהם ועל העירייה לדאוג שהגינה תפעל כמו שצריך ובהקדם".

גינת הכלבים ברחוב הפעמונים פינת המיתר. צילום יותם דלל

מי שמנסה לעזור לתושבים הוא חבר המועצה אלי אלוש, אשר פנה לגורמים הרלוונטים לקידום הנושא ואומר: "אני תקווה שהבקשה תטופל בצורה הטובה ביותר לרווחת עשרות התושבים היקרים אשר מוחים על מצב גינת הכלבים מזה תקופה ארוכה ואשר בדין זכאים לשירות אחיד מעיריית רעננה".
מדוברות העירייה נמסר: "עיריית רעננה רואה חשיבות גדולה בשמירה על סביבה נעימה ומטופחת בגינות הכלבים, הן לרווחת הכלבים והן לרווחת בעליהם.
גינת הכלבים ברחוב הפעמונים סמוכה לבתי מגורים והתקבלו תלונות רבות של תושבים בנוגע לתאורה הפועלת ברציפות בגינה בשעות הערב המאוחרות, גם כאשר הגינה ריקה. עקב כך, ומתוך רצון להתחשב בכלל התושבים, הוצבה בגינה תאורה סולרית מיוחדת המבוססת על חיישן, אשר נדלקת רק כאשר יש נוכחות בגינה, ואינה פועלת בשעות בהן הגינה ריקה. הגינה מתוחזקת באופן שוטף וקבוע לאורך כל השנה, יחד עם זאת, נגביר את הסיורים בגינה, על מנת לוודא כי היא תישמר נקייה ומסודרת באופן שוטף. מקורות מים במתקן השתייה לכלבים ובברזייה לבני אדם נבדקו ונמצאו תקינים. בימים אלו נבדקת הצבת הפרדה בין שטח גינת הכלבים לשטח הגינה הקהילתית, וכן נושא השתילים נמצא בטיפול. אנו נמשיך לדאוג לרווחת בעלי החיים בעיר ולספק לכלבים גינות משחקים מטופחות לבילוי מהנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אתי

    אחותי גרה בבניין ממול למגינת הכלבים הם לא יכולים לפתוח חלונות מההבטחות של הכלבים החיים שלהם יהפכו לגיהנום למה לעשות את גינות הכלבים ליד בתים כל שכונת הפרחים מלאה צואה של כלבים במקום לדאוג לכלבים תדאגו לאנשים שגרם בשכונה למה אין קנסות לבעלי הכלבים שמתנהלים את כל השכונה בעלי הכלבים חושבים שהשמש זורחת רק אליהם יורדים להינות של הילדים עם כלבים ענקיים כלבים מסוג בולדוג בלי רצועה שולחים ילדים בגיל שבע עם החביבים פי 2 מהמשחק שלהם בב.קשה תתחילו לדאוג לתושבים

  2. ריקי

    עם כל הכבוד לכלבים ובעליהם אנו הדיירים שגרים מסביב לגינה סובלים מאד מהנביחןת בעיקר בשעות המאד מוקדמות של הבוקר ושעות מאוחרות של הערב התאורה בפתיחת הגן היתה חזקה ונכנסה עלינו לדירות שמאד הפריעה התאורה היום חלשה וזה בסדר זה לא תענוג גדול לגור מול גינת כלבים בסביבה כה צפופה . לעיתים יש בגן איזה 20 כל,ים שנובחים ולשכנים זו טירדה והפרעה .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר