הפגנה 'רעננה לא שותקת'- הפגנה נגד אלימות נשים.

הערב ברעננה: הפגנה גדולה במחאה על האונס באילת

"צריך לדאוג שגברים שחושבים שמותר להם לעשות הכל ללא הסכמה, יפעילו את הראש לפני שהם יפעילו את האיברים שלהם", אומרת שרי מחלב גורן, פעילה חברתית וממארגנות ההפגנה

פורסם בתאריך: 22.8.20 20:50

עדכון אחרון: 23.8.20 08:47

היום, יום ראשון (23/8) תתקיים הפגנה ברעננה במחאה על האונס המחריד בנערה בת 16 בבית המלון הים האדום באילת. ההפגנה תתקיים ב-18:30 בגשר שדרות ירושלים. המחאה היא גם נגד ריבוי התקיפות של נשים ונגד מה שמכנות המארגנות "היחס שמקבלות הנשים שמתלוננות על אלימות, על אונס ועל כך שחייהן ורווחתן של נשים הפכו להפקר והגיע הזמן לעשות שינוי". מחר בשעה 12:00 ישבתו נשים בכל הארץ למשך כחצי שעה ובשעות הערב יתקיימו הפגנות ברחבי הארץ.

"כחלק מההתארגנות הארצית, יש התארגנות של תושבי ותושבות רעננה להביע את דעתנו על המצב והמעשה שנעשה באילת ולדרוש שינוי", מסבירה שרי מחלב גורן, פעילה חברתית. "צריך לדאוג, שאותם אנשים שעומדים בתור במלון, או שולחים ידיים ללא הסכמת הצד השני, יפסיקו. צריך לדאוג שגברים שחושבים שמותר להם לעשות הכל ללא הסכמה, יפעילו את הראש לפני שהם יפעילו את האיברים שלהם", היא אומרת בכעס. "צריך לדאוג, שהבנות שלנו יחושו בטוחות, גם אם שגו ושתו יתר על המידה, או העיזו ״לשים עין״ על בחור. צריך לדאוג, שהבנים שלנו לא יתביישו במינם וייראו תמיד כ״חשודים״. צריך לדאוג שתהיה לנו שוב חברה מתוקנת, בריאה ושפויה".
מחלב גורן שמארגנת את ההפגנה בעיר יחד עם ליאת פנחסוב, בעלת בית קפה 'סשה' ברעננה, מוסיפה: "צריך לדאוג שמערכת המשפט תמצה את הדין עד תום ולא משנה מי הם אותם אנסים או מה הם עשו בחייהם לפני שהם אנסו. צריך לדאוג למודעות, מניעה, אכיפה, חקיקה ומבחינתי השמיים הם הגבול. אם בחורה אחת תשאב כוח ברגע האמת בשל המאבק הזה, זה כבר היה שווה לי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר