צפו: עובדי העירייה הפסיקו את עבודתם ומחו נגד האונס באילת ומיקרי האלימות

היום בשעה 18:30 תתקיים הפגנה נוספת במחאה על האונס המחריד בנערה בת 16 בבית המלון הים האדום באילת. ההפגנה תתקיים בגשר שדרות ירושלים

פורסם בתאריך: 23.8.20 14:39

עובדות ועובדי עיריית רעננה, ביוזמת ראש העירייה חיים ברוידא ומנכ"ל העירייה אריאל הילדסהיימר, הפסיקו היום (ראשון) בשעה 12 את עבודתם לזמן קצר ויצאו למחות נגד האונס באילת ונגד הביטויים ההולכים וגוברים של האלימות בחברה הישראלית. העובדים מחו על מדרגות בניין העירייה נגד האלימות, מקרי האונס הקשים, התעללויות בפעוטות וחסרי ישע, ועוד. העובדים נשאו שלטים הקוראים די לאלימות, וקראו לקדם ערכים חיוביים של הדדיות, אחווה, אכפתיות, דאגה וכבוד.

ברוידא אמר: "מקרה כגון האונס המזעזע שאירע באילת מרעיד את כל אמות המוסר ודורש חשבון נפש יסודי ועמוק שלנו כחברה. לאחרונה אנו רואים מקרים רבים של טשטוש הגבולות בין המותר והאסור, אלימות הולכת וגואה ושיסוע חברתי. זה הזמן שלנו, המנהיגים, להוביל שינוי ולפעול כדי לבנות פה חברה טובה ומוסרית יותר".

היום בשעה 18:30, תתקיים הפגנה נוספת במחאה על האונס המחריד בנערה בת 16 בבית המלון הים האדום באילת. ההפגנה תתקיים בגשר שדרות ירושלים והיא גם נגד ריבוי התקיפות של נשים ונגד מה שמכנות המארגנות "היחס שמקבלות הנשים שמתלוננות על אלימות, על אונס ועל כך שחייהן ורווחתן של נשים הפכו להפקר והגיע הזמן לעשות שינוי". למחאה יצטרפו גם חניכי ומדריכי שבט הדר של הצופים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר