שני אדרי וקטי רבי
שני אדרי וקטי רבי

בעקבות האונס באילת: נפתחה קבוצת הוואטסאפ "מי ערה" ברעננה

שתי נשים תושבות העיר פתחו קבוצת וואטסאפ שמטרתה לסייע לנשים שהולכות לבד בשעות מאוחרות. "האונס באילת היה סוג של פעמון חזק שהעיר הרבה נשים", הן אומרות

פורסם בתאריך: 27.8.20 08:55

קבוצת וואטסאפ חדשה וייחודית נפתחה ברעננה בשם "מי ערה – רעננה". הקבוצה הוקמה כדי לסייע לנשים שהולכות לבד בשעה מאוחרת וחוששות ואין להן עם מי לדבר באותו רגע. אותן נשים, מוזמנות לכתוב פוסט בקבוצה, לשאול מי ערה ומי שערה תענה ובמידת הצורך תתקשר לאותה בחורה ותלווה אותה טלפונית בדרכה הביתה. הקבוצה הוקמה לראשונה בהרצליה, וברעננה פתחה אותה בשבועות האחרונים שני אדרי, ובהמשך הצטרפה לניהול הקבוצה קטי רבי.

שני אדרי

קטי רבי

"ראיתי את היוזמה בהרצליה ובהמשך בהוד השרון, בדקתי שאין קבוצה כזו ברעננה והחלטתי לפתוח את הקבוצה" מספרת שני אדרי. "זו קבוצה שמיועדת לנשים ונערות בכל הגילאים במטרה שאם אותן נשים חוששות ללכת לבד, אין להן עם מי לדבר או ליצור קשר באותו רגע, הן ידעו שיש מי שמקשבות להן". קטי רבי מוסיפה: "מטרת הקבוצה היא לתת מענה ולעזור לבנות להגיע ליעד שלהן בשלום. ברגע שפרסמנו פוסט ופתחנו את הקבוצה, התחלנו לקבל פניות רבות מכל הארץ, שביקשו לדעת איך הקבוצה פועלת ופרטים כלליים. הטריגר  לפתיחת הקבוצה היה האונס באילת. זה היה סוג של פעמון חזק שהעיר הרבה נשים. נוצר שיח מסביב וכולם מדברים על זה. לי אין ילדים, אבל יש לי אחייניות ובנות משפחה וזה מאוד חשוב לדבר עם כולם על כך, שכל אחת תדע שיש לה אם מי לדבר".

קטי ושני מדגישות שמדובר בקבוצה לנשים בלבד והן מבקשות מהגברים לכבד זאת. "גם כתבנו בקבוצה והדגשנו לבנות, שברגע שמישהי שואלת אם יש מישהי ערה, שלא תציין כתובת ואיפה היא נמצאת, רק שאלה וכבר ייצרו איתה קשר. אם בהמשך הקבוצה תוכל לעזור לנשים באפיקים נוספים, מישהי שתרצה לדבר ולספר על או תצטרך עזרה אישית, אז בכיף ובאהבה. זו קבוצה לנשות רעננה, שהמטרה שזה לא תהיה קבוצה לשיח סתמי, אלא באמת לרגעים שצריכים אחת את השניה. אם הקבוצה תגדל, נפתח קבוצות נוספות או בעתיד טלגרם.
ללינק לקבוצה כנסו כאן 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר