אייל דותן והשף של מסעדת מקום בלב
אייל דותן והשף של מסעדת מקום בלב

ממשיכים לתרום לאייל דותן

מסעדת מקום בלב ערכה ערב התרמה למען תושב העיר, אייל דותן, שזקוק לטיפולים יקרים שיכולים להציל את חייו

פורסם בתאריך: 19.4.17 16:10

 

מסעדת "מקום בלב" ערכה ביום שישי שעבר ערב התרמה למען אייל דותן, דמות מוכרת בעיר ואיש תקשורת שחולה במחלת הסרטן וזקוק למימון טיפולים שיכולים להציל את חייו. במהלך הערב נערכה הגרלה בין הנוכחים, טיול של שלושה ימים לבלגרד מתנת חברת "שוש טורס" בבעלותם של אפי ושוש מישלניק שתרמו את המתנה. סך התרומות בערב לא עמדו בציפיותיו וצרכיו של דותן כאשר נאספו  3,670 שקלים בעוד הוא זקוק לסכום של 17,500 שקלים.

אייל דותן והשף של מסעדת מקום בלב

אייל דותן והשף של מסעדת מקום בלב

"היה ערב מקסים" אומר דותן "רבים מבין החולים בסרטן אינם משתפים במצוקות שלהם מחשש שירחמו עליהם ודעתי היא הפוכה, לשתף עוד ועוד כדי להעלות את המודעות למחלת הסרטן ולמצבם של החולים".  דותן מכהן כעוזרו של השר איוב קרא שגם נכח באירוע. "אני תקווה שיימצא פתרון כולל לחולי הסרטן עוד בטרם האבחנה הרפואית", אמר בערב השר, "אני חושב שממשלות העולם ובכלל זה גם ממשלת ישראל צריכה לסייע לחולי סרטן ולא להפקיר אותם. אני שומע על כל מיני מקרים קשים שבהם חולי סרטן נאלצים למכור רכוש כדי לממן את טיפוליהם. זה דבר איום ונורא ואף מקומם. מאז שאייל חלה בסרטן איני עוזב אותו. אני כואב את כאבו וקורא לכל מי שיכול לעזור בתרומות כי כל תרומה היא חשובה ומצילת חיים".

לתרומות עבור מחלתו של אייל דותן: בנק הפועלים רעננה סניף מספר 407 חשבון מספר 8411. למעוניינים לשלוח המחאה בדואר ניתן לעשות כך: לשלוח לכתובת: ת״ד 998 רעננה ( אין צורך במיקוד) על המעטפה לרשום: לאייל דותן בלבד.

מירב זיגלמן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר