אבטיפוס, אחינועם ניני ועומסי תנועה: תנועת הדגלים השחורים תקיים היום הפגנה גדולה ברעננה

מטרת ההפגנה בצומת בית לוינשטיין היא לאחד את כל תומכי המחאה מהשרון והסביבה תחת הכותרת "השרון מביא תקווה"

פורסם בתאריך: 2.9.20 08:27

תנועת המחאה הדגלים השחורים, אשר מוחה כנגד כהונתו של ראש ממשלה המואשם בפלילים ונגד מה שראשיה מגדירים כפגיעה בדמוקרטיה תקיים היום, יום רביעי, הפגנה גדולה ברעננה. המטרה היא לאחד בהפגנה את כל הפעילים והתומכים באיזור השרון והסביבה להפגנה אחת משותפת תחת הכותרת "השרון מביא תקווה". ההפגנה תתקיים בשעה 19:00, בצומת בית לוינשטיין ברעננה, וייתכנו עומסי תנועה במקום.

בהפגנה המתוכננת ינאמו ד"ר שיקמה שוורצמן שיזמה ומובילה את מחאת הדגלים השחורים, פרופ' ירון זליכה, והפעיל החברתי דוד מזרחי. כמו כן ישתתפו בה האמנים אסתר שמיר, אחינועם ניני ולהקת אבטיפוס. במקביל להפגנות הגדולות בתל אביב ובירושלים, מקיימים פעילי מחאת הדגלים השחורים כבר כארבעה חודשים ברציפות הפגנה במרכז הרצליה בכל יום שישי בעשר בבוקר ובצומת רעננה מידי מוצאי שבת. בעשרת השבועות האחרונים התפשטה המחאה גם לעשרות גשרים וצמתים בהם מתייצבים המשתתפים מצוידים בדגלים ושלטים כל שבת.
כשלב נוסף בהחרפת המחאה התאחדו פעילים מכל קצווי השרון, מכל קבוצות המחאה, ומארגנים בהתנדבות ועל חשבון כספם הפרטי הפגנה מרכזית אחת. הם קוראים לכל מי שתומך במחאה לבוא ולהשתתף.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בעילום שם

    אנשי השרון האמידים יש להם זמן פנוי לערוך הפגנות ולעומתם הימנים הרוב הדומם עובד קשה לפרנסתו ואין לו זמן פנוי להפגנות.ונא לא לומר לי שחזרתי על דברי .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר