גיא עפארי , מיכל טל-בידאני

שני מינויים חדשים בעירייה: מנהל האגף לשרותים חברתיים וראש מטה ראש העירייה

גיא עפארי מונה לתפקיד מנהל האגף לשרותים חברתיים בעירייה. מיכל טל - בידאני מונתה לראש מטה ראש העירייה

פורסם בתאריך: 8.9.20 13:07

שני מינויים חדשים בעיריית רעננה: גיא עפארי מונה לתפקיד מנהל האגף לשרותים חברתיים בעירייה. מיכל טל-בידאני מונתה לתפקיד ראש מטה ראש העיר.

עפארי נבחר על ידי ועדת הבחינה העירונית במכרז פומבי. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי עפארי על הובלה, ניהול והפעלת מערך הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית רעננה וכן על גיבוש ויישום מדיניות הרשות וביצוע תוכניות הפעולה של האגף בתחום השירותים החברתיים, למען קידום רווחת התושבים. עפארי ינהל את האגף לשירותים חברתיים על תחומיו השונים, ויעסוק בין היתר בקידום העובדים והתפתחותם המקצועית בהתאם לעדיפויות ולצורכי האוכלוסייה, בהכנת תוכניות עבודה המבוססות על זיהוי צרכים בקהילה ואחריות על ביצוען, ניהול הקשר והממשק עם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים ועם כל יחידות הסמך וגופים חוץ רשותיים, וכן גיבוש, פיתוח והובלת פרויקטים, מיזמים ואירועים בתחומי הרווחה והשירותים החברתיים, ועוד.

מיכל טל-בידאני

גיא עפארי

בתפקידו האחרון, שימש עפארי במשך כשש שנים כמנהל האגף לשירותים חברתיים ובריאות בעיריית פתח תקווה והוביל את כלל השירותים החברתיים ברשות. כן שימש עפארי יועץ ארגוני ומפתח תוכניות חברתיות, מנהל מרכז יום ותוכניות לאזרח הוותיק בעיר רחובות במסגרת עמותת על"ה, ועסק במגוון תפקידים בקרן לרווחה לנפגעי השואה בישראל.
עפארי הוא נשוי + 2, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש M.B.A , מאוניברסיטת Edinburgh, תואר ראשון בעבודה סוציאלית B.S.W מאוניברסיטת ת"א, ובוגר מגוון קורסים מקצועיים בהם קורס בכירים במגזר הציבורי, מנהלי עמותות ומערכות מידע ועוד.
ראש העירייה חיים ברוידא: "תחום השירותים החברתיים והדאגה לאוכלוסיות הנזקקות בעיר, הינו אחד הנושאים המרכזיים הנמצאים במוקד העשייה העירונית. ברעננה פעילות ענפה בתחום הן בשגרה והן במאמץ מוגבר בחודשים האחרונים, לנוכח משבר הקורונה, שהכתיב מציאות חדשה של מתן פתרונות ומענים לצרכים חדשים שעלו בעיר. אני מברך על בחירתו של גיא עפארי לתפקיד החשוב בעירייה, ובטוח שכישוריו הרבים, ניסיונו המקצועי הרב והשכלתו, יובילו להצלחתו ולהמשך קידום העשייה העירונית המשמעותית בתחום השירותים החברתיים".

כאמור מיכל טל – בידאני מונתה לתפקיד ראש מטה ראש העיר.  לבידאני ניסיון קודם בתפקידים בכירים בתחומי הניהול, כולל בתפקידה האחרון בו כיהנה כמנהלת מרחב "שופרסל אונליין", תפקיד בו ניהלה מאות עובדים, והייתה אחראית על ניהול תקציבי של עשרות מיליוני שקלים ועל מערך קמעונאי גדול שהתפרש בכל הארץ. על פי העירייה, טל בידאני מביאה עימה ניסיון ורחב היקף בבנייה ויישום של תוכניות עבודה חוצות ארגון וניסיון שירותי עשיר. בימים אלה היא מסיימת את לימודיה לתואר ראשון במנהל עסקים.
בתפקידה כראש מטה ראש העיר תהיה אחראית לסייע לראש העיר, חיים ברוידא, במכלול תחומים מוניציפליים, תייצגו מול גורמים בעיר ומחוצה לה, תוביל פרויקטים רשותיים, ועוד. עוד תסייע טל – בידאני בחיזוק הקשר עם התושב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר