חגיגות כליזמרים. צילום: מיכל סלע
חגיגות כליזמרים. צילום: מיכל סלע

"התאכזבתי שלא יכולנו פשוט לשבת וליהנות מההופעה"

תושבים מתלוננים כי השומרים בכניסה לפסטיבל הכליזמרים בפארק לא אפשרו כניסה עם כסאות שהביאו מהבית והם נאלצו לעמוד במשך כל המופע

פורסם בתאריך: 8.8.17 16:26

ביום חמישי שעבר התקיים בפארק רעננה פסטיבל כליזמרים. לאחר המופע התלוננו מספר תושבים כי השומרים בכניסה למקום לא אפשרו כניסה עם כסאות שהביאו איתם מהבית אנשים מבוגרים. "אני ובעלי הגענו לשם ולא נתנו לנו להכניס את הכיסאות שהבאנו איתנו על מנת שנוכל לשבת בהם על הדשא", אומרת תושבת העיר שנכחה בהופעה, "בעלי סובל מבעיית ברכיים קשה והוא לא יכול לעמוד. לנו אמרו שנותנים להיכנס עם כיסא רק למי שיש לו תג נכה, אבל לבעלי אין, פשוט יש לו בעיית ברך מאוד קשה. בסופו של דבר ביקשנו לדבר עם נציג של העירייה שנתן לנו להכניס כיסא אחד. אז בעלי ישב על הכיסא ואני עמדתי לידו. באיזשהוא שלב מצאנו פח אשפה אז בעלי ישב עליו ואני על הכיסא. אמרו לנו שזו שההוראה לא להכניס כיסאות היא כי ככה מתאפשר להכניס יותר אנשים. בעבר היינו  בהופעות בפארק ותמיד נתנו לנו להיכנס עם כיסאות, ויתרה מזאת, בפארק הרצליה יש כל שבת הופעות ויש שם כיסאות מסודרים. לפני שבועיים היינו שם בהופעה בערב והבאנו כיסאות וישבנו".

תושבת נוספת שטוענת כי למרות שבעלה סובל מבעיות ברגליים לא אפשרו לו להכניס כסא. "התאכזבתי מאד מזה שלא יכלנו להיכנס עם הכסאות, לשבת וליהנות מההופעה", היא אומרת, "בכדי שיהיה מקום באמפיתאטרון צריך לבוא מאד מוקדם ולשמור מקומות. בעלי סובל מבעיות בברכיים ואני עם שחיקת סחוס ברגל ואני צולעת. היינו צריכים להחזיר את הכיסאות לאוטו וכמובן שלא היו מקומות. בסוף ישבנו על מעקה בדשא וחלק מהזמן עמדנו".

תגובת עיריית רעננה תובא כשתתקבל.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר