מ"מ וסגן ראש העיר ניר קריסטל, משנה לראש העיר אילן כהן, משנה לראש העיר גלי שחר, שרת התחבורה מירי רגב, ראש העיר חיים ברוידא, ראש מטה ראש העיר מיכל טל-בידאני ומנכ"ל העירייה אריאל הילדסהיימר. צילום: דוברות עיריית רעננה
מ"מ וסגן ראש העיר ניר קריסטל, משנה לראש העיר אילן כהן, משנה לראש העיר גלי שחר, שרת התחבורה מירי רגב, ראש העיר חיים ברוידא, ראש מטה ראש העיר מיכל טל-בידאני ומנכ"ל העירייה אריאל הילדסהיימר. צילום: דוברות עיריית רעננה

ומה קורה עם "מהיר לעיר"? שרת התחבורה ביקרה ברעננה

השרה מירי רגב ובכירי משרדה נפגשו עם ראש העירייה חיים ברוידא ועם בכירי העירייה

פורסם בתאריך: 10.9.20 18:00

שרת התחבורה, התשתיות והבטיחות בדרכים, ח"כ מירי רגב, ביקרה היום, יום חמישי ברעננה בליווי בכירי משרדה, וקיימה פגישת היכרות אישית עם ראש העירייה, חיים ברוידא, ופגישת עבודה בהשתתפות בכירים בעירייה והצוותים המקצועיים. בפתח הביקור הציג ראש העירייה בפני השרה וצוותה סקירה כללית על העיר רעננה, ולאחריה התקיים דיון מקצועי בו הועלו הנושאים התחבורתיים המרכזיים שעל סדר היום בעיר.

בין הנושאים המקצועיים שהועלו היה פרויקט "מהיר לעיר". ברוידא הדגיש את החשיבות הגדולה שהוא רואה בתחבורה הציבורית, ואת הצורך שיש בהמשך קיום הדיאלוג המקצועי בין צוותי העירייה לצוותי משרד התחבורה, במטרה למצוא את מתווה הפרויקט שיענה באופן מיטבי על צרכי העיר. כזכור ברוידא אינו מוכן שהנתיב של התחבורה הציבורית יעבור ברחוב אחוזה. השרה הנחתה את צוות משרדה להמשיך ולקדם את השיח מול העירייה ולדון בנושא זה עם צוותי העבודה המקצועיים, על מנת להגיע למתווה מוסכם בין הצדדים.

מנכ"ל נתיבי ישראל ניסים פרץ, סקר  את היקף התקדמות הפרויקטים ההנדסיים ועבודות התשתית המקודמות ברעננה, ואת העבודות שמתבצעות בימים אלה להמשך פיתוח מערכת צירי התנועה העוטפים את העיר וחיבורם לעורקי תחבורה מרכזיים. עוד נידונה תוכנית האב לשבילי אופניים שמקדמת העירייה בימים אלה ואת הצורך בהנגשת השבילים עד לתחנות הרכבת בעיר, בכדי לאפשר לתושבים הגעה קלה ומהירה עד לרכבת באמצעי תחבורה ירוקים.

בנוסף, הציגה חברת המועצה גלי שחר, המשנה לראש העירייה והממונה על תיק הבטיחות בדרכים, את הפעילות בתחום הבטיחות בדרכים שמקיימת העירייה, וציינה כי בהתאם למדיניות ראש העירייה הוכפל פי שלושה התקציב העירוני המוקדש לנושא זה.

השרה סיכמה את ביקורה וציינה כי היא תפעל למען שיפור אמצעי התחבורה בעיר, הגברת הנגישות ומציאת פתרונות אפקטיביים לתחבורה ציבורית ברעננה.

ברוידא אמר: "אני מודה לשרה מירי רגב על ביקורה ברעננה, על הקשב ועל הבקיאות שהפגינה בפרטים. אני סמוך ובטוח כי נפעל יחד, בשיתוף פעולה מלא, להמשך שיפור ושדרוג תשתיות התחבורה בעיר למען תושבי רעננה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ברור ודע.

    רעננה חנוקה. הרכבת לתל אביב וירושליים לא מגיעה אליה. שרות האוטובוסים לוקה, בפרט בזמני קורונה. נסיעה באפניים מסכנת את הילדים. .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר