רחוב המרד - קרן היסוד ברעננה
רחוב המרד - קרן היסוד ברעננה

25 שנה העצים ברחוב לא נגזמו, שלושה מהם נפלו. הטענה: השטח שייך לדיירים

בנוסף לכך משלמים דיירים ברחוב קרן היסוד עבור תאורה שנמצאת ברחוב. אחת הדיירות: "מדובר בשטח שמשמש את כל מי שעובר אך שוייך לנו באופן שרירותי"

פורסם בתאריך: 13.9.20 15:05

דיירי רחוב קרן היסוד 48 ברעננה, טוענים שעיריית רעננה מסרבת לגזום מקבץ עצים, הנמצאים ברחוב המרד, הכניסה הנוספת של הבניין, מאחר ולטענת העירייה העצים שייכים לבניין. לטענת התושבים, העצים לא נגזמו מאז נשתלו בשנת 1995 והם מסוכנים לעוברים ושבים. הם מדגישים כי רק לאחרונה נפל עץ על אחד הרכבים ועד כה נפלו שלושה עצים במקום.

עוד מציינים התושבים שבשנת 1995, כאשר נבנו ברחוב שלושה בניינים (קרן היסוד 44 ,46, 48) החליט הקבלן באותו זמן, לשייך חלק מהמדרכה והחניות ברחוב המרד (הכניסה הראשית שם ממוקמות תיבות הדואר, חדר הפחים והחניות) לטובת הבניינים בקרן היסוד וכן גם את עמודי התאורה של הרחוב שנמצאים מעבר לגדר הבניין. כך, לטענת התושבים, נוצר מצב שכל בניין משלם חשמל עבור שני עמודי תאורת רחוב ואמור לגזום את העצים הצמודים למדרכה הסמוכה אליהם.

"מדובר בבניין של שישה דיירים בלבד", מספרת אחת הדיירות, "ברחוב יש שדרת עצים גדולה אך מאחר והעצים משויכים לבניינים באופן שרירותי, הדיירים אמורים לתחזק אותם וכך במשך 25 שנה אף אחד לא גזם את העצים והענפים מאחר ומדובר בעלות כלכלית מאוד גבוהה של אלפי שקלים". לפני מספר חודשים פנינו לחבר המועצה ניר קריסטל שהגיע למקום והסברנו לו שמי שאמור לדאוג לגיזום זו העירייה, מאחר וזה נמצא ברחוב ומשרת את כולם. הוא אמר שהוא יבדוק זאת, בינתיים דבר לא השתנה וכרגע מבחינת העירייה זה באחריות שלנו. חשוב להבין, שמדובר באזור ציבורי שכל מי שעובר במקום נהנה מהעצים והתאורה ולכן לא מובן למה זה באחריות שלנו".
תגובת העירייה תובא כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר