קורונה - צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

סרטונים, חלוקת מזון, סיוע בתרופות: לקראת הסגר, אלו מוקדי הסיוע העירוניים לאוכלוסיה

בוואטסאפ, בטלפון, בזום וביוטיוב: בעיריית רעננה נערכים לסיוע לתושבי העיר ולאוכלוסייה המבוגרת בפרט בהתמודדות עם הסגר הצפוי. כל הפרטים, המספרים והקישורים

פורסם בתאריך: 15.9.20 08:14

בסוף השבוע הקרוב, אמורה מדינת ישראל להיכנס לסגר של כשלושה שבועות. בעיריית רעננה נערכים לסיוע לתושבי העיר ולאוכלוסייה המבוגרת וותיקי העיר בפרט, בהתמודדות עם הסגר הצפוי. מוקדי קווי הסיוע העירוניים, אשר פעלו במהלך הגל הראשון של הקורונה, יפעלו גם במהלך הסגר הקרוב, בהובלת האגף לשירותים חברתיים, באמצעות מערך המתנדבים העירוני והעובדים הסוציאליים, המוקד העירוני, מנהל קהילה ובשיתוף אגפי העירייה השונים.

מערך המתנדבים העירוני יתוגבר בהתאם על מנת להעניק מענה מכל סוג לתושבים, ולאוכלוסייה המבוגרת בפרט, החל בטיפול בנושאים נקודתיים לנוכח משבר הקורונה, וכן להענקת מענה רגשי ותמיכה נפשית כמו גם בפן המעשי לסיוע באספקת מצרכים חיוניים ועוד.

המוקד העירוני זמין 24 שעות ביממה בטלפון *9108, ערוך לקבלת כל פנייה, ולניתובה לטיפול העובדים הסוציאליים בעירייה ומערך המתנדבים למתן מענה מלא לפונים ולסיוע במילוי צורכיהם בתקופת המשבר.

קווי הסיוע העירוניים שהוקמו באופן ייעודי להתמודדות עם משבר הקורונה:
מוקד סיוע לתושב – ש"יל – מרכז סיוע לתושב – טלפון 09-7430682, שעות פעילות בזמן סגר 8:00-18:00.
המוקד מעניק סיוע במגוון נושאים, הן ברמה המעשית לרבות ביצוע קניות, תרופות, סלי מזון וארוחות חמות ועוד והן בסיוע במצוקה רגשית, מצוקה כלכלית, זכויות תעסוקה ואחרות, וכן עומד בקשר לתמיכה בחולים מאומתים בעיר.

מוקד סיוע לתמיכה רגשית – טלפון: 09-7610467. מתן תמיכה רגשית על ידי מתנדבים עם אוריינטציה טיפולית לתושבי רעננה הפונים לסעד רגשי. והדרכה הורית על ידי עובדי השפ"ח (השירות הפסיכולוגי חינוכי).

מוקד צרכים מיוחדים – טלפון: 7610762, מתן מענה והצפת צרכים של אוכלוסיות מיוחדות, מתן מידע בתחומים שונים לקהילת האוכלוסיות המיוחדות.

מוקד לטיפול בקשיש – טלפון 09-7610412, דאגה למזון מבושל ושינוע עבור כ-350 קשישים הנזקקים לכך, קשר עם הקשישים הבודדים ומתן סעד רגשי וטיפולי לכלל אוכלוסיית העיר ולאוכלוסיית הרווחה בפרט, קשר עם המוסדות הסעודיים ובתי האבות בעיר ומשרד הבריאות.

מוקד סיוע חומרי – טלפון 09-7610418, סיוע למטופלי רווחה ואוכלוסיות חדשות הנמצאות במצוקה כתוצאה מהקורונה. תחומי סיוע: קשר עם תורמים ועמותות בשוטף ובחירום, סלי מזון ואוכל משוטף, בשוטף ובעת חירום, תווי קניה בשוטף ובחירום, מחשבים חדשים ומחודשים, גיוס מתנדבים לשינוע וחלוקה לכל צורך – סלי מזון, תרופות וכו', פרויקט מתנדבות לבישול וחלוקת אוכל מבושל עבור נכים ומוגבלים (צעירים).

מוקד שכנות טובה – קהילה: טלפון 097613535. עידוד התושבים למתן תשומת לב לשכניהם ככלל, ולאוכלוסייה המבודדת שאינה יכולה לדאוג לעצמה בפרט – קשישים עריריים, מבודדי וחולי קורונה בקהילה, זאת כחלק מתכנית "שכנות טובה" שמפעילה העירייה לעידוד החוסן החברתי והאחריות הקהילתית.

בנוסף, בעירייה מציינים שמועדון הזהב, שמפעילה העירייה בהובלת אגף תרבות נוער ופנאי, יקיים שורת פעילויות העשרה ייעודיות לחבריו ולוותיקי העיר בכלל, במגוון תכנים, לרבות הרצאות שונות, שיועברו באמצעים דיגיטאליים וכן ישירות לחברים בקבוצות הוואטסאפ של המועדון. כמו כן, נבנה דף נחיתה ייעודי לגיל השלישי, שיועבר לוותיקי העיר, ובו לינקים לסרטונים ביוטיוב, להרצאות, שיעורי ספורט ייעודיים לגיל השלישי שצולמו במרכז לתקשורת העירונית בהנחיית מאמני המועדון וכן משחקי פנאי, סיורים וירטואלים, קורסים הצגות, מוזיאונים ועוד. ניתן להצטרף לקבוצת הוואטסאפ לקבלת גישה ישירה לתכני התרבות וההעשרה על ידי כניסה כאן לקישור

וכן להצטרף על ידי כניסה כאן לקישור לקבוצת הוואטסאפ "מכללה בזום"  


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר