סמ"ר ליאור זיצר מרעננה, נבחר להיות מצטיין קצין המשטרה הצבאית הראשי. צילום דובר צה"ל
סמ"ר ליאור זיצר מרעננה, מצטיין קצין המשטרה הצבאית הראשי. צילום דובר צה"ל

החייל המצטיין מרעננה: "הצלתי בכלא 6 חיי אדם מספר רב של פעמים"

סמ"ר ליאור זיצר נבחר להיות מצטיין קצין משטרה צבאית ראשי, ואומר: "המערכת הכירה לי אוכלוסיות שלא הייתי מכיר כנראה בחיי, אנשים מדהימים מכל הארץ"

פורסם בתאריך: 19.9.20 10:47

סמ"ר ליאור זיצר מרעננה, המשמש כרמ"ד עבירות, נבחר להיות מצטיין קצין משטרה צבאית ראשי, תא"ל יאיר ברקת, לכבוד ראש השנה. הוא יקבל את אות ההצטיינות בטקס חגיגי ומצומצם ברביעי הקרוב. זיצר, שהיה אמור להשתחרר מהשירות הצבאי, בחר להמשיך בשירות קבע ועל קבלת ההצטיינות ממפקד החיל אמר: "אני מרגיש כאילו מישהו סוף סוף אומר לי תודה על התרומה שלי למערכת. שהעבודה שלי והמאמץ שנתתי וההשקעה שלי הופיעה למישהו מלמעלה ברדאר".

זיצר מספר על השירות הצבאי, בעיקר כמפקד על כלואים בצה"ל: "השירות שלי היה מגוון ורחב מאוד. התחלתי כמפקד כלואים בכלא 6 וזה תפקיד ששינה את חיי. שעות עבודה בלתי נתפסות עם צורך להיות ערני ומוכן לכל תרחיש 24/7. אחד הדברים הכי מיוחדים שקרה זה שבן אדם היה משתחרר מהכלא ובא ומודה לי שבזכותי ובזכות הסגל שהיה איתי, הוא הרגיש בטוח. במילים הכי פשוטות, הצלתי בכלא 6 חיי אדם, מספר רב של פעמים. זו חוויה שלא אשכח לעולם".

על התפקיד אליו עבר מכלא 6 הוא מספר: "היה לי מעבר חד מאוד לאחר השירות בכלא לתפקיד במטה של משטרה צבאית. יצא לי להכיר את כל החיל ככה, ולא להבין רק את הצד של הכליאה. התקדמתי מהר מאוד בין תפקידים והאחריות שהוטלה עליי רק התעצמה. לבסוף הגעתי למקום שאני נמצא בו היום. המעמד הזה שנקרא מצטיין מפקד החיל".
עוד הוא מוסיף: "הרגעים הכי חווייתיים בשירות שלי היו נטו הזמנים שהיו לי להכיר אנשים מדהימים לעומק בכל מימד ועל זה אני מודה לצה"ל, שנתן לי פרספקטיבה שונה, הרחיב לי את השקפת העולם. המערכת הכירה לי אוכלוסיות שלא הייתי מכיר כנראה בחיי, אנשים מדהימים מכל הארץ שאשמור איתם על קשר בהמשך חיי. מבחינת העתיד שלי, אני כבר מסתכל קדימה כי אני בסוף. אני מתחיל באוקטובר הקרוב מכינה לאומנות ויזואלית של בצלאל ומקווה לפתח את היצירתיות שלי, כי אני לא מוכן לוותר על מה שאני אוהב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר