רב״ט ק׳, סגן עדן ספיר. צילום דובר צה"ל
רב״ט ק׳, סגן עדן ספיר. צילום דובר צה"ל

כבוד: שני רעננים נבחרו למצטייני קצין קשר ראשי

הכירו את המצטיינים של חיל הקשר: סגן עדן ספיר בת ה-22, שנכנסה לפני כשבועיים לתפקיד מ״פ הפעלה באוגדה 36, ורב"ט ק' בן ה-20 המשרת בחטיבת ההגנה

פורסם בתאריך: 21.9.20 16:29

סגן עדן ספיר ורב"ט ק', שניהם מרעננה, נבחרו למצטייני קצין קשר ראשי. ספיר, בת 22 מרעננה, למדה בתיכון מטרו ווסט והגבירה פיזיקה ומדעי החברה. בזמנה הפנוי אוהבת לעסוק בספורט ובמוזיקה. ספיר התחילה במסלול הקשר״גים (קצין קשר גדודי) מאז נובמבר 2016, מסלול שנמשך כשנה ושמונה חודשים. לאחר מכן התמנתה כ-סגן קשר״ג בגדוד 9 ובהמשך התמנתה כקשר״גית בגדוד 52 של גבעתי.

במהלך השירות עברה ספיר דלקת בקרום המוח שמנעה ממנה במשך תקופה מסוימת לשרת בצבא, וכשהחלימה חזרה כסגן קשר״ח בחטיבה 282 של חיל התותחנים. בנוסף, הייתה גם פרויקטורית בפלח״יק (פלוגת חיל קשר) 401, "עוצבת עקבות הברזל" של השריון, ולפני שבועיים נכנסה לתפקיד מ״פ הפעלה באוגדה 36 – עוצבת געש.

עדן ספיר בת 22 מרעננה. צילום דובר צה"ל

״במסגרת התפקיד שלי אני אחראית על כל המפקדה באוגדה, מחשוב ניהולי, תמיכה למפאו״ג (מפקדת אוגדה) ועוד. בזמן חירום אני אחראית על תכנית הרדיו האוגדתית וגם בזמן שגרה מתעסקת ברדיו בצורה שגרתית״, היא מספרת. ״אני מרוצה מאוד מהתפקיד, זה תפקיד שהוא משמעותי מאוד ומביא לסיפוק עצום. אני לומדת דברים חדשים מיום ליום ועוסקת בעולם תוכן שלם ומיוחד. ההרגשה להיות מצטיינת היא ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות, כיף שמעריכים אותך ושרואים את המאמץ שלך״.

רב״ט ק׳ בן 20 מרעננה. צילום דובר צה"ל

גם רב״ט ק׳ בן ה-20 מרעננה אשר משרת בחטיבת ההגנה הוא מצטיין קשר"ר. "במהלך השירות יוצא לי לעבוד על דברים מעניינים וחשובים", הוא אומר, "מדובר בעבודה מאוד מעניינת וכייפית ויצא לי להתעסק בדברים שלא דמיינתי שאגיע אליהם".

על בחירתו למצטיין הוא אומר: "התרגשתי, היה לי טוב לדעת שהמפקדים האישיים שלי חושבים שמגיע לי את זה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר