תמר פלי אלטיט. צילום פרטי
תמר פלי אלטיט. צילום פרטי

תמר פלי אלטיט מבקשת את עזרת הציבור באיתור רוכב האופנוע שפגע בה וברח

פלי אלטיט נדרסה על ידי רוכב אופנוע כשניסתה לחצות את הכביש ברחוב המלאכה 14, סמוך לשער יציאה מקניון רננים. "אני עם כאבים גדולים, חטפתי את הכידון בתוך הגב", היא מספרת

פורסם בתאריך: 23.9.20 09:05

תמר פלי אלטיט, תושבת רעננה, מבקשת את עזרת הציבור באיתור נהג אופנוע שפגע בה בתאונת פגע וברח. ביום שלישי ה-15/9/2020 בשעה 14:50 נדרסה פלי אלטיט, על ידי רוכב אופנוע כשניסתה לחצות רגלית את הכביש ברחוב המלאכה 14, סמוך לשער של הולכי הרגל ביציאה מקניון רננים. לטענתה, הנהג הדורס ברח ולא עצר להעניק לה עזרה. עוד היא מציינת שלפי עוברי אורח הנהג הדורס נכנס לרחוב המלאכה במהירות מהכיכר שליד חנות העוגן ומאפיית ארטיזן ומשם המשיך בנסיעה מהירה עד שפגע בה. הוא ביצע פניית פרסה מול המלאכה 14 והמשיך בנסיעה מהירה. היא מבקשת ממי שהיה בסביבה באותה שעה ויש לו מצלמה ברכב או אנשים מאחת החנויות הסמוכות ליצור איתה קשר.

"היה לי תור אצל רופא שיניים ברחוב המלאכה והחניתי את הרכב שלי מאחורי הבניין", היא מספרת. "השעה היתה שתיים וחצי ואמרתי שלפני הטיפול אקפוץ לקנות משהו לשתות בקניון. חציתי את הכביש לקניון ובבדרך חזרה יצאתי מהשער של הולכי הרגל והתקדמתי רגלית עד שהייתי מול הבניין ושם ניסיתי לחצות, אמנם לא במעבר חצייה, אבל הסתכלתי ימינה שמאלה, ימינה ואז רוכב האופנוע נכנס בי".

עוד היא מספרת: "למקום הגיעו המון אנשים, היה רעש והייתי בהלם. היה במקום זוג צעיר שאני לא מכירה, מתן ודניאלה, שלא עזבו אותי לרגע עד שמד"א והמשטרה הגיעו למקום ופוניתי לבית החולים מאיר, עם מכות בכל הגוף".

איך את מרגישה?

"עד היום אני עם כאבים, סימנים כחולים וצלעות כואבות, כי חטפתי את הכידון בתוך הגב. אני הייתי בהלם, שאני לא כל כך יודעת מה היה שם בכלל ואני עדיין על משככי כאבים. דיברתי עם המשטרה ואני צריכה להגיש תלונה על מנת שהם יתחילו בחקירה. שוחחתי עם הקב"ט של הקניון שאמר שרק המשטרה יכולה להוציא את המצלמות. אחד העוברים ושבים שהיה במקום אמר שהוא ראה אותו עוד בכיכר וגם שם הוא טס במהירות מטורפת. אני מקווה שימצאו אותו על מנת למנוע מקרים כאלה גם בעתיד".

אם הייתם עדים לתאונה או יש לכם סרטונים – ניתן לשלוח מייל –   [email protected].


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן מ.

    איפה כל מערך המצלמות העירוניות לביטחון הציבור ורווחתנו?

    וזאת מעבר לעוד מצלמות אבטחה רבות הפזורות בסביבתנו ע"י אנשים ועסקים.

    ניתן להצליב את הזמן ומיקום התאונה עם תנועת הרכבים והדורס גם מול ובמקביל למצלמות באיזור הנירחב יותר מעבר למקום ההתאונה עצמה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר