יחידות השיטור העירוני רעננה ב- באדיבות העירייה
יחידות השיטור העירוני רעננה ב- באדיבות העירייה

חציון הקורונה: ירידה בעבירות רכוש ותנועה ברעננה

העירייה פרסמה דוח אשר מסכם את פעילות יחידת השיטור העירוני ברעננה בחציון הראשון של 2020. אז מה קרה ברחובות רעננה בחודשים ינואר - יוני? 

פורסם בתאריך: 1.10.20 08:19

בימים האחרונים התפרסם דוח אשר מסכם את פעילות יחידת השיטור העירוני ברעננה בחציון הראשון של 2020.  בעיריית רעננה מדווחים על ירידה משמעותית בתחומים רבים: 31% בעבירות הרכוש לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הפחתת מטרדי התנועה באזור התעשייה – ירידה של כ- 35%. וירידה של כ-53% במספר תאונות הדרכים בעיר לאור פעילות אכיפה בתחום עבירות התנועה. יצוין גם כי בחלק גדול מהחציון היה סגר, כשגם לכך יש חלק בירידה בעבירות מסויימות.
לאורך החציון האחרון, בחודשים ינואר-יוני, פעלה היחידה ב-19,058 אירועים מתוכם 12,100 אירועי תגובה ו-6,948 אירועי פעילות יזומה. בתחום הפעילות היזומה, בלטה העשייה בביקורות באתרי בניה (395), מחסומים (1,348), שפיכות אלכוהול בשטח הציבורי (253) וביקורות עסקים לשמירה על הנחיות התו הסגול (955). בכל חודש התבצעו בין ארבעה לשישה מבצעים ממוקדים בנושאים שונים, כגון תנועה, מניעת עבירות רכוש, איכות חיים ואתרי בנייה. עוד מציינים בעירייה שמבין אירועי התגובה של היחידה בלטו אירועי עבירות התנועה (2,648 אירועים); אירועי הקמת רעש (2,971 אירועים); אירועי הפרת תקנות הקורונה (1,579 מקרים); טיפול באנשים חשודים (607 אירועים); איתור בעלי רכב (505 אירועים) וטיפול במקרי אלימות ותקיפה (358 אירועים).
מהדוח של יחידת השיטור העירוני עולה כי בפעילות ממוקדת של היחידה בשיתוף פעולה עם משרדי תחנת כפר סבא השונים וגורמי עירייה, בוצעו מספר מעצרים משמעותיים אשר הובילו למיגור תופעת פשיעת הרכוש בעיר ולירידה של 31% בעבירות הרכוש בעיר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עוד עולה מהדוח כי לאורך התקופה חלה ירידה של כ- 53% במספר תאונות הדרכים בעיר לעומת התקופה המקבילה אשתקד (24 תאונות בחציון הראשון השנה לעומת 52 בתקופה המקבילה אשתקד).
בהתייחסות למשבר הקורונה, בלטה ההתמודדות המוגברת של היחידה במאבק למניעת התפשטות מגפת הקורונה בעיר, והיא אף נבחרה לפיילוט מפכ"ל ארצי כמודל ללמידה רוחבית ברשויות המקומיות. היחידה נטלה חלק משמעותי במאבק בהתפשטות התחלואה באמצעות הסברה, הצבת מחסומים בימי הסגר, ביקורות מבודדים, ביקורות עסקים, הכשרת הפקחים לאכיפת הנחיות התו הסגול, אכיפה בשטח הציבורי ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר