פארק רעננה- עזרא לוי
פארק רעננה- עזרא לוי

שינוי בהחלטה: פארק רעננה יהיה פתוח. ומה עוד קורה בסגר בעיר?

תחילה החליטה העירייה לסגור את הפארק כדי למנוע התקהלויות ויציאה מהבית אל מעבר ל-1,000 המטרים המותרים. היום הוחלט שהפארק יהיה פתוח. אז מה קורה בסגר ברעננה? כל הפרטים וההנחיות בכתבה

פורסם בתאריך: 25.9.20 08:21

עדכון אחרון: 25.9.20 14:23

עיריית רעננה הודיעה על שורה של הנחיות לתושבים בעקבות החלטת הממשלה על סגר מהודק ברחבי הארץ, החל מהיום (שישי) ב-14:00 ועד מוצאי שמחת תורה. בהודעה העירייה נכתב: "בעקבות הודעת הממשלה על הידוק הסגר, הוחלט על שורת צעדים, הנחיות ומגבלות שינקטו בעיר, לנוכח התגברות התפשטות התחלואה בקורונה בעיר ובארץ כולה.

אתמול בערב (חמישי) הודיעה העירייה כי החליטה לסגור את פארק רעננה כדי למנוע התקהלויות ויציאה מהבית אל מעבר ל-1,000 המטרים המותרים, למרות שהחלטת הממשלה אינה כוללת סגירת פארקים וגינות. אבל היום לפני הצהרים הודיעה העירייה על שינוי בהחלטה והפארק יהיה פתוח בין השעות 06:00-20:00 והכניסה אליו תתאפשר בהתאם להנחיות: עטיית מסיכה, שמירת מרחק ומניעת התכנסויות. צוות הפארק וצוותי אכיפה ישמרו על הסדר בשטח הפארק. בעירייה הסבירו כי "לאחר חשיבה נוספת הוחלט לפתוח את הפארק כדי להקל על התושבים, זאת לצד שמירה על ההנחיות".

עיקרי ההנחיות העירוניות:

ספורט וגינות ציבוריות  –  מגרשי הספורט ומתקני הכושר במרחב הציבורי ייסגרו החל מיום שישי, 25.9.20 בשעה 14:00.

הגינות הציבוריות ומתקני המשחק בעיר יישארו פתוחים, אלא אם תתקבל כל הנחיה אחרת, וזאת בכפוף לשמירה על הנחיות הבריאות – מניעת התקהלות, עטיית מסכה, שמירת מרחק והיגיינה.

פעילויות הספורט העירוניות לא יתקיימו.

חינוך: פעילות החינוך המיוחד ותוכניות לנוער בסיכון יתקיימו בהתאם למתווה משרד החינוך.

שירותים עירוניים: השירותים העירוניים לציבור יוסיפו לפעול במתכונת חירום של עובדים חיוניים בלבד, זאת תוך שמירה על כללי התו הסגול. העירייה תעמוד בקשר רציף עם קשישי העיר והאוכלוסיות הנזקקות, למתן מענה לצורכיהם.

חלוקת סכך תתבצע כמתוכנן במתווה "דרייב אין" וללא מגע ישיר, במתחם חזות העיר.

בתי כנסת ותפילות: החל מיום ו', בשעה 14:00 ועד צאת שמחת תורה, ייסגרו בתי הכנסת בעיר, למעט במהלך יום כיפור בו ייפתחו בתי הכנסת במתכונת מצומצמת בהתאם למתווה המדינה בנושא. ברחבי העיר יתקיימו מניינים פתוחים באוויר הפתוח של עד 20 איש לקיום תפילות החג.

קווי הסיוע העירוניים קווי הסיוע שפעלו היטב כמענה בסגר הקודם החלו פעילות וזמינים לכל צורך בשבילכם:

09-7430682 מוקד סיוע לכל צורך – תמיכה למבודדי בית, תושבים ותיקים, תושבים בעלי מחלות רקע, אנשים עם מוגבלויות, משפחות יחידניות, תמיכה נפשית ומבודדי קורונה.

09-8952800/1 מוקד תמיכה והכוונה – צוותי חינוך, הורים וילדים/ בני נוער.

9107* המוקד העירוני – במקרים דחופים ניתן לפנות בכל שאר שעות היממה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר